Valentin Panduru on Sun, 15 May 2005 00:49:01 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Stirea/Alternativ 13.05.2005

	Uite ce am gasit noi alternativ in perioada asta:

	* Activ FM a murit! Primul post de radio devenit cu adevarat
liber si singurul care si-a castigat astfel dreptul de a fi underground.
"Au trecut cativa ani de libertate, ani in care nimeni nu s-a gandit si
nu s-a intrebat macar, cum reuseste Activ FM sa difuzeze atatea muzici
neauzite prin alte parti? Muzici cu care altii acuma se bat in piept,
bravand, ca niste blonde trandy cu tocuri, in plimbare prin nisipul de
la Vama Veche. Mare chestie si leasingu', datorita lui toata lumea
viziteaza tara, ajunge romanul chiar acolo unde nu si-a imaginat. Unde
capu' nu l-a dus. Am lucrat la Activ, pentru cateva luni. Am vrut sa
incerc libertatea deplina, si am reusit. Am trait subiecte pe care nu
le-am regasit realizate nicaieri. Nu inca. Sunt mandru sa spun ca am
trecut si eu putin prin studioul care a lansat niste oameni, care a
promovat niste ganduri si a ridicat speranta de mai bine, la nivelul de
promisiune." Citeste continuarea, vino cu exprimareaHYPERLINK
"activfm.htm". <activfm.htm>   http://www.alternativ.ro/activfm.htm

	* Marta Hristea s-a stabilit in Olanda. Aievea deci, a cam
disparut. E timpul pentru aparitia unui nou proiect. Din ceea ce a mai
ramas din Baba Novac + altceva, zilele astea apare in public Butterflies
in My Stomach. Va recomandam deci sa participati la cantarea live de
Sambata 14 mai de la ArtJazzClub, si sa va pregatiti si pentru 20 mai,
probabil la Prometheus. http://www.alternativ.ro
	* Tot cantare, sub forma de incalzire, se va intampla chiar azi,
Vineri 13. Opening Party - Funky Freaky Friday" - la Terasa Preoteasa,
din incinta Casei de Cultura Studentesti (Calea Plevnei 61, in
proximitatea zonei Eroilor).
DJ Bela (Bv - funky/deep house), Tom Wilson (God knows how many styles
of music this guy can play...) si Alien Pimp (whatever style, as long as
it is danceable, positive and funky), consulta-ti agenda
http://www.alternativ.ro
	* In sectiunea Alternativ/Citit, avem zilele astea un ochi peste
actorul Stefan Iordache, prin pagini de carte atent stranse de Ludmila
Patlanjoglu.Cartea "Regele Scamator, Stefan Iordache" strange in peste
300 de pagini, povesti, randuri si ganduri. Date, amintiri si poze. Doar
ca un exemplu, actrita si fosta iubita Irina Petrescu spune: "Sunt
lucruri preistorice. Au ramas intr-un seif a carui cheie s-a pierdut. Nu
o mai am nici eu. Acolo stau si alte intamplari din viata mea, care au
fost minuni. Intamplari de dragoste sau teatru." Citeste cartea, citeste
mai mult, citeste proza semnata Stefan Iordache
http://www.alternativ.ro/citit.htm
	* Alternativ/Vazut acorda inca atentie ultimelor zile de
expozitie semnata Frederico Camara - Peisaje la Galeria Noua, pana pe 15
mai. Seria "Instalatii" este rezultatul interesului pe care artistul il
are in reprezentarea peisajului. Termenul "distressed landscape",
utilizat de Marjetica Potrc pentru a descrie spatiile abandonate in
dezvoltarea urbana sau instalate in timp de razboi, a constituit punctul
de plecare in realizarea acestor instalatii fotografiate, si mai tirziu,
in crearea unor spatii de acest tip in custile gradinilor zoologice.
Citeste mai mult... http://www.alternativ.ro/vazut.htm
	*Alternativ/Auzit iti recomanda sa prinzi un exemplar dintr-un
compact disc proaspat aparut. Coloana sonora a filmului romanesc
"Milionari de Weekend" "Un film agitat, zbuciumat cu vedete calibrate
pentru pelicula si totusi ca ele, ca vedetele. Mircea Badea, Kitty,
altfel in roluri principale Tudor Chirila, Maria Dinulescu, Andi
Vasluianu, Mihai Bandeac, George Alexandru, Nicodim Ungureanu, Mihai
Verbitchi. Regia Catalin Saizescu. Dar sa ne intoarcem la ceea ce avem
de auzit. Pentru un succes garantat s-a apelat la Adrian
Despot(productie, masterizare, aranjament si muzica originala).
Interesant de auzit aici compozitii originale semnate Despot, altfel
decat ceea ce ne imaginam ca poate face omu'. Testati-va deci
imaginatia." Citeste mai mult... http://www.alternativ.ro/auzit.htm
*******************

	In aceasta perioada,  incearcam o usoara schimbare a sitului
pentru a scoate cat mai in fata ceea ce avem mai pretios, informatia.
Asa ca, scuzele noastre pentru eventuale probleme si multumim pentru
rabdare. In acelasi timp, Alternativ beneficiaza de sprijinul si
incurajarea unei firme noi in servicii web. Inainte de a fi taxata ca
reclama ori spam, e bine sa incercati vestea asta pe pielea voastra.
Organic.RO are o oferta iar noi o aducem spre atentia voastra. Nu spunem
asta doar asa..., ci ca o convingere, din aceasta saptamana Alternativ
fiind partener cu Oraganic.ro. http://www.organic.ro

http://www.bbc.co.uk/

This e-mail (and any attachments) is confidential and may contain
personal views which are not the views of the BBC unless specifically
stated.
If you have received it in error, please delete it from your system.
Do not use, copy or disclose the information in any way nor act in
reliance on it and notify the sender immediately. Please note that the
BBC monitors e-mails sent or received.
Further communication will signify your consent to this.