vladimir bulat on Mon, 1 Aug 2005 11:10:49 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-ro] Festivalul de jazz - Garina 2005

 Draga Elena Ghitescu,

multumesc frumos pentru aceasta importanta precizare! Chiar nu era cazul sa
va impiedicati a o face, chitaristul american Mike Stern este de buna seama
un nume rasunator in jazzul de dincolo de ocean... Am gasit referinta la
Festivalul de la Garina si-n pagina lui oficiala, poate chiar ca-i pe
bune...si in 12 august va cinta in Wolfsberg (denumirea germana a satului
Garina).

http://www.mikestern.org/tourdates.html

Temerea mea era legata de anumite anunturi care s-au facut la alte editii,
de carte organizatori, si artistii pentru care merita sa faci drumul pina
acolo nu apareau...Trilok Gurtu, de pilda! Pe Eberhard Weber l-am ascultat
insa, in 2003 acolo, unul din bassistii cei mai inventivi si polivalenti ai
Europei.

Mergeti la Garina,

v.

Elena Ghitescu <eghitescu@yahoo.com> wrote:
>Domnule Bulat,
>
>Nu pot sa ma impiedic sa fac o precizare care mie imi pare foarte
importanta.
>Sunt nume dintre cele mai mari la fesitvlul de la Garina, si anume Mike
Stern. Mike Stern este o referinta in chitara de jazz din ultimii 20-30 de
ani. E unul din jazz-manii cei mai importanti. E prezent pe scenele de jazz
cele mai faimoase la ora actuala.

>Pentru a afla mai multe despre el, va recomand un site foarte bun :
www.allmusic.com, si cautati Mike Stern, asta ca sa nu ma mai lungesc eu
aici cu povesti.