integer on Fri, 30 Sep 2005 16:17:35 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] re: pulafashion: intre revolutie de consum si misoginism

joanne richardson <kadian668@yahoo.com>

>Poate ati vazut Pulafashion.com,

Nu-l vazusem, dar merci pt. reclama

prea multe tangente de discutat - asa ca, mai pe scurtatura ...
dupa cum observ, pisica a prins ciinele de coada
dar nimeni nu a intrebat de ce alergau unul dupa altul
si intre timp soarecele a mincat toata brinza de marca ALTRUISM dupa care ... [let me use your imagination]

a recapitulat ...

Pulafashion si-o baga in intreaga societate democratica de consumatori superficiali, stupizi, fara gust
dar isi dedica viata impotriva acestora. [ atac = masculin (tm) ]

Indymedia boicota [sau cum se zice] produsul Pulafashion deoarece, acesta este fara gust, dovedind mai multa pula decit cap,
dar dedica un articol+ acestora, [boicot = mai feminin]
[o artista din Moldova baga Uniunea Europeana in pizda, ce stiu eu, ca n-are gust]

Ambele initiative sint desigur de marca ALTRUISM [Laibach/NSK este mai gustoasa],
dar realizind ca ambele nu sint 'sustainable',
i-am invitat pe nebunii de la Pulafashion.com
la o conferinta in curind, unde dinsii pot sa ne
onoreze cu intelepciunea lor profunda ... sau chiar gustoasa [depinde cum te-mbraci]

"Multumim pentru aprecieri si invitatie. Am fi onorati sa participam, dar
mi-e teama ca nu se poate realiza decat in cazul in care vom vinde de ajuns
de multe tricouri incat sa ne acopere cheltuiala. :)"

Witchcraft!

>Ce lipseste de pe site-ul Pulafashion este o analiza sau
>o pozitie critica fata de faptul ca Andreea Marin este
>un produs facut de barbati pentru barbati, si ca
>reclamele de publicitate reduc femeile la niste
>imagini sexuale pe placul barbatilor si le santajeaza
>timp de 24 de ore ca sint proaste, ca sint
>superficiale, ca sint urite, ca sint grase, si ca
>niciodata nu vor fi destul de bune.

pai ... enlightenment is a never ending process [reclama nu]
si e drept ... cintau mai frumos in comunism [stateau la cozi ore-ntregi],
se mai gasesc si-acum, dar, mai incet, mai cu grija ...
da' nu in reclame

>"Oamenii nu stiu sa se imbrace: femeile arata ori ca niste curve ori ca
>niste PR-iste in ziua unei prezentari, iar barbatii ca
>niste pesti de pe Matasari"<94>.

are haz capitalismul in .ro  ->  Poate ati vazut Pulafashion.com  ->  http://Pulafashion.com/editorial/editorial.html

Vrei si tu? a intrebat pisica
Nu, a raspuns soarecele s-o plecat
Si dac-o plecat soarecele o plecat si pisica
Si dac-o plecat pisica o plecat si ciinele
Doar musca asta pacatoasa o mai ramas ...
biziie pe ici pe colo, naiba stie
ce tot cauta

Pozdrav

\\ FederaL Bureau oF Turbo-FoLk Recycling++
   + mythologizing ov past events: dvoeverie
   abduktion = kompletely lawful \+\ rezpktabl

   1x + 1x + 1x + 1 .._-----