Madalina Gheorghe on Fri, 28 Oct 2005 12:04:57 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-ro] Arta la pachet

Cu acest site se intentioneaza crearea unei vitrine comerciale. Cit despre
denumire,nu am de gand sa ma lansez in polemici filologice, da, e banala.
Lucrurile la noi sunt clar definite si stipulate, iar pentru a fi si clar
exprimate aveam nevoie de mai mult spatiu decit un simplu email. Am vrut
sa stie lumea ca existam. Restul o sa se vada pe site, foarte curand.

  Ideea de arta la pachet s-a nascut din trei motivatii majore: 1 voiam sa
ma implic activ in promovarea 2 prietenilor mei artisti care se plang ca
nu au destule mijloace de promovare pentru care 3 nu aveam un spatiu
fizic. In schimb am posibilitatea sa gazduiesc un site si cunosc cativa
oameni interesati de arta contemporana romaneasca dar care nu pot veni des
in tara.

Multumesc, Madalina Mirea