Aglomerari Spontane on Tue, 22 Nov 2005 14:13:25 +0100 (CET)

RE: Re: [Nettime-ro] 26 NOIEMBRIE: Ziua in care nu cumperi nimic

salut vladimir!

  stai linistit, nu avem nimic cu metroul. ala e doar locul de intalnire  si de transmitere a liniilor mari in care ar trebui sa se incadreze  actiunea. de ce atata secretomanie? fiindca daca dam acum toate  detaliile, actiunea va fi un bluf. fiindca va fi contracarata,  etichetata, prinsa de presa intr-o "opinie oficiala", de unde nu prea  mai are cum sa scape. asa ca vii, vezi despre ce e vorba, daca iti  place mergi mai departe, daca nu - te duci acasa.

  ne cerem scuze daca din pricina noastra a crescut temperatura pe un grup de discutii linistit. nu asta ne-a fost intentia.

vladimir bulat <vbulat@k.ro> wrote:
Fratilor!

de obicei nu-mi place sa intervin in discutii incinse, la limita
irationalului...caci nu le gasesc utilitatea, sunt o pura potentialitate
care, de regula, nu se materializeaza in nimic pozitiv...

Si acum, din nervozitatea mesajelor, imi dau seama ca orgoliul va
copleseste, iar orgoliul uman este iluzia puterii: puterii ca esti mai bun
decit altii, ca poti ce altii nu pot face, ca esti frate cu insusi Hercule!
Pastrati-va energia pentru protest!

Si ca tot ajunsem aici, cred ca e bine sa va intreb ce protest e asta, la
metrou, la gurile de metrou? Se vinde ceva acolo? De ce aceste "proteste"
nu-si propun sa "blocheze"[cu ambalaje, de exemplu] traficul spre mall-uri,
spre Metro, Carrefour, Selgros, PLUS, CORA, BILLA etc. etc. si cite-or mai
fi?!

Simbolismul actiunii voastre este...binevenit! Doar ca pericolul ce paste
si pericliteaza grav ratiunea, in cazul shopaholicilor americani, este inca
prematur la noi...Desi, cine stie?

succese!!!

Aglomerari Spontane  wrote:
>Amicus, ai fost cumva la actiunea de anul trecut  din fata Televiziunii
Romane si nu te-am recunoscut? Daca nu ai fost,  atunci nu ai cum sa stii
de cele cinci "Regine" (masinilea alea  albastre, mari si hidoase si
blindate) care stateau parcate dupa colt.  Ti s-a confiscat tie buletinul
fara sa ti se explice de ce? Sper ca nu.

>  Sau poate ai venit pe bicicleta de la Eroilor pana la Universitate
escortat de o duba de Politie? Sau poate ti s-a spus in ziua alegerilor
din Ucraina sa nu mai porti drapelul tarii vecine drept esarfa, ca  "nu-i
frumos si crede lumea ca esti din vreo secta"? Sau poate ai fost  indemnat
de doi-trei jandarmi sa scrii cu creta pe trotoar in alta  parte, "dupa
semafor, acolo, ca acolo nu-i <>"?

>  Ai impresia ca ne victimizam si ca ne dam teribili? Vino atunci pe 26
la 15:30 la Grozavesti. Nu tre sa stai pana la 4. Daca la 3 jumate nu  sunt
baietii acolo, atunci ai dreptate si noi suntem niste geeks care  spera in
ambuscade ca sa aiba ce sa povesteasca mai departe in loc sa  stea acasa si
sa si-o ia la manutza.

>  A, daca vrei si dovezi, ia d-aici:
>  http://www.hotnews.ro/articol_10934-Flash-mob-in-fata-sediului-TVR.htm
>
>  Sau d-aici:
>  http://www.weblog.ro/aglomerarispontane
>
>  te pup, Dragule!
>
>Dragu David  wrote:  "Si daca noi avem chef sa ne
distram in felul asta, cine are dreptul sa ne futa noua filmul? [Sper ca nu
Jandarmeria...]"

>Si  mai lasati-o balta cu teribilisme din astea...Ati vrea voi sa vina
mascati, tunuri de apa, gaze lacrimogene! Suna prea patetic...