integer on Wed, 14 Dec 2005 23:25:49 +0100 (CET)

[Nettime-ro] \\ re: adevarul ...

>Este cel putin tautologic sa vii intr-o galerie de arta cu imagini & idei despre
> kitsch, intr-o vreme in care societatea noastra este un imens sub-produs; de ce
>, prin urmare, ar avea cineva chef si rabdare sa discute un astfel de eveniment?

daca societatea moderna este un imens sub-produs
desigur ca majoritatea ar avea chef de kitsch.

sa zicem ca multi se vaita dar daca am ajuns la kitsch, kitschul l-am dorit.
`one does not do the opposite of what one wants` - a dead scientist whom i have nvr met named godel.

`adevarul` nu a presentat fotografiile [care ma gindesc nu sint kitsch]
dar kitschul la care `prostii` au ramas cu gura cascata.

alti `prosti` rid de `prostii` care se ingramadesc in magazine
dar interim ei konsuma un amalgam de teoreme netraite al caror autori au devenit un produs,
un coca-cola pt. `creier`.

logic - 70-80% din mesajele pe nettime-ro sint anunturi si invitatii la spectacole organizate,
o noua dar la fel de gustoasa matrita a paradelor comuniste si marketingului capitalist care ne
socheaza [shock and awe] cu cei mai tari maestrii si dumenezei falsi cu o durata afterlife de 15min.

desigur aceste anunturi si invitatii sint emailed in dublu sau chiar triplu pt. ca,
la fel ca si spamul/reklama/kitschul, expeditorii nu se adreseaza
unor persoane reale, dar unei abstractii, multimii, poporului.

dar ne simtim bine ... ca niste copilasi dezmierdati de parinti
ne extindem bratele spre noii fii/mame ale poporului care
ne fagaduiesc o cale fericita si spor la distractie, cel putin
pt. 15 minute [mai placut si liber asa]

> e ca si cum ai avea orgoliul sa adaogi un drob de sare in Marea Neagra, si sa m
>ai si ai pretentia sa-i simta prezenta cei care mai iau o gura de apa, cind fac
>baie in aceasta mare!

este adevarat ca droburile de sare arata cam la fel
dar unele se topesc mai frumos altele sclipesc mai frumos
altele au un gust mai placut ____... la fel si fulgii de nea

si dupa cum vezi oamenii tot se mai duc si la mare si la munte
desi in majoritatea cazurilor nu ramin cu gura cascata

gd

                                      |9|
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       |
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.m9ndfukc.org