mircea popescu on Fri, 16 Dec 2005 10:44:32 +0100 (CET)

[Nettime-ro] we fuck the people of romania and we love it - marca pulafashion

Eram blocat in traficul bucurestean (such a pale remembrance of the
traffic jams back in the big apple...), jaguarul torcea la ralenti,
secretara imi mangaia scrotul cu o mana si imi verifica verifica mailul pe blueberry cu cealalta.Curva. Am simtit o furnicatura placuta in coccis cand mi-a citit cu vocea ei sexy si graseiata pamfletul genial semnat esperandolaultimarola. Actiunea noastra pentru libertatea de exprimare a cretinilor de romani, aia cu salvati zidurile. Ce excitant, esp... asta crede ca m-a prins, dar romanu tot fraier.

Am aruncat o privire pe geam si m-a cuprins un sentiment cald si umed
la adresa soferului care-si supratura dacia pe banda de langa noi. Mi-
am rugat soferul sa treaca aerul pe recirculare si, totusi, abia mi-
am putut stapani dorinta navalnica de a parasi habitaclul confortabil
in care ma aflam pentru a-l cunoaste pe amaratul de langa mine. Un bun credul pentru chestia cu zidurile, daca vrei oameni du-te si convinge-i. Indexul cu care-si scormonea meditativ nara imi spunea ca nu e un
individ de rand; barba defrisata sumar si pulloverul bine ars cu
tigara vorbeau despre adancurile metafizice la care nenorocitul parea
sa aiba acces si care mie mi-erau la fel straine precum artele, munca
si cafeaua decofeinizata; mucurile de tigara risipite pe bord si
ghemotoacele dintr-un pliant publicitar de la metro completau tabloul
bunului samaritean pe care providenta mi-l scosese in cale. Aveam in
dreapta mea epifania romanului statistic. Asa sunt Romani, semn al dorintei de civilizatie, eu Isus el Ioan al meu, pregateste-mi venirea, caci va voi sfintii cu taxe multe, eu Dumnezeu el om, daca nu-mi respeti regulile te nimicesc. Sfanta mea scritura s-o respecti cu fiecare suflare a ta, orasul imi apartine cu tine cu tot. L-am cumparat.Te-am cumparat amaratule, ...

doream nespus sa parasesc jaguarul si, ca un bun crestin, sa-i
deschid portiera si sa ma ofer sa-i lustruiesc pantofii scalciati,
spunandu-i "se cuvine, apostol al tranzitiei, ca tu sa ma botezi pe
mine, sa ma inveti sa traiesc asemenea tie si sa-mi arati,
invatatorule, taina desertaciunii sapunului, infricosata judecata a
televizorului si smerenia mersului la supermarket! scapa-ma de satana
civilizatiei, ingaduie mie, pacatosului, sa stau de-a dreapta ta in
primul rand al galeriei din groapa si impartaseste-ma cu coniacul
unirea!". eram la un pas de toate astea... Poate l-as fii salvat, dar am probleme mai importante de facut, tranzactii bancare mult mai voluptoase decat amaratul de langa mine. Dumnezeu a inventat crestinismul iar pe bunul crestin ca imagine de promovare a sa, Dumnezeu=capital, inca nu va-ti dat seama?

dar eu am preferat sa-mi las asistenta sa-si continue mangaierile
delicioase si, ca un rau si pervertit botezator, am gandit: "mai
apesi mult pe acceleratia aia, nespalatule? ce mi-ar placea sa te
botez pana la mantuire in agheasma care stranuta din esapamentul
rablei asteia infecte!"...  din fericire, nervozitatea mea a fost
sesizata in autoblindata din ariergarda, din care au coborat gorilele
mele preferate si l-au convins, at gun point, pe inganduratul sofer
de dacie sa nu mai polueze aerul si asa irespirabil de pe bulevardul
meu preferat din orasul care incepe din ce in ce mai mult sa-mi
apartina. scena mi-a provocat atata placere, incat a usurat vizibil
munca secretarei, care s-a vazut improscata cu lichidul acela din
care toti venim si a carui consistenta cleioasa ii face pe multi sa
regrete ca s-au separat candva din el pentru a se impartasi din luxul
decadent si inselator al uterului.
http://www.hoes.com/women-only.html

inca extaziat de scriitura inteligenta a celui cu nume de esperando,
dar totusi nu atat de inteligenta ca a mea, mi-am aprins ultimul justus von maurik din rezerva si am incercat totusi sa meditez la perversiunea intelectuala a celor care refuza
drumul spre uter: ce sa insemne aceasta ratacire care ii face pe
acestia sa prinda drag de interiorul scrotului si de intemperiile la
care acesta isi expune locuitorii?
http://manstouch.com/chazal/ph1624.html

tovarase esperando, de ce nu vii alaturi de noi, sa facem posta the
people of romania? e loc destul in jaguar.... you're gonna love it!!

Noi cei puternici futem pe cei slabi!
Noi cei bogati futem ce cei saraci!
Noi cei din media futem pe toata lumea!
Noi cei din media care suntem impotriva publicittaii futem pe toata lumea!
Noi va futem pe voi!

O campanie anti-sociala semnata pulafashion! We fuck the people of Romania, and we love it!