vladimir bulat on Tue, 20 Dec 2005 08:38:11 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Atacuri impotriva bisericii

 d-soara joanne,

stiti de cine ne APARA statul acesta, si numai uneori reuseste? de acei
indivizi care nu cred in nimic, de oamenii fara constiinta, fara morala,
fara datorii - cind omul este "deasupra" datoriilor, el devine capabil
CHIAR de orice...

iar ce priveste "vinzarea sclaviei" pot sa te asigur ca este mult mai dulce
decit liber-cugetarea fara temei!

vladimir