vladimir bulat on Thu, 22 Dec 2005 19:49:30 +0100 (CET)

[Nettime-ro] raspuns

Stimata doamna Rozalinda Borcila,

> imi pare foarte rau ca ne cunoastem intr-un context
> in care dumneavostra ma
> apostrofati, si ma invinuiti de atitudine
> nepoliticoasa fata de femei!
>
> 1. I-am zis "d-soara", Joannei Richardson pt. ca ne
> cunoastem de citiva ani buni! si pt. ca eu am fost printre primele
persoane pe care ea le-a vizitat cind a ajuns in Romania, la Bucuresti, in
primele sale dati, si am
considerat ca fiind normal sa induc un ton mai familiar, acolo unde ea ma
luase cu un superior si taios:
"d-le bulat";

2. Nu consider ca Romania este un stat
fundamentalist-ortodox, ci e un stat laic si laicizat, dar care isi
conserva traditiile sale crestine; si un pic de respect fata de majoritatea
absoluta a cetatenilor sai, care sunt crestini-ortodocsi, nu cred ca strica
nimanui sau
cuiva;

3. Eu cred cu tarie ca fac parte din acei cetateni,
cu discernamint, care stiu sa poarte un dialog civilizat, si sa "sa
structureze in mod corect raportul de putere intr-o discutie", iata, ca sa
va dau perfecta
dreptate, va si citez!

Va urez un Craciun cit mai diversificat, si departe
de pornirile habotnice, care nu sunt rare nici in Statele Unite...