Mihai Zgondoiu on Fri, 3 Feb 2006 21:27:31 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] bienala intercontinentala de grafica mica (editia aI-a, 26 - 29 iunie 2006)

imi cer scuze pentru mail-ul anterior (trebuia sa
ajunga la un pictor "nea Vasile" impreuna cu care am
facut o asociatie la sfarsitul anului 2005: "TAM-TAM"
adica tinerii artisti din medias.)
ne-ati luat-o inainte in sensul ca si noi aveam
printre proiecte o bienala :)
oricum e de laudat initiativa si va doresc succes.

mihai zgondoiu / visual artist