Florian LIBER on Tue, 7 Mar 2006 18:08:25 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] \\

Extraordinar, cum de nu m-am gandit. Ar fi hyper-cool sa albesc gramada de bani in Americi. Spune-mi cum sa fac si intri in analele masinii de arta proasta.
  Al tau, habaucu' "binevit pe plan global"

  PS: Apropo, cum ai ondulat textu' ai bigudiuri Revlon?

0f0003 | maschinenkunst <n2o@ggttctttat.com> wrote:

"Florian LIBER"

>Aiurea

dinpotriva. este f.normal si natural
si binevit pe plan global.

si voi faceti la fel ...

the science ov flexible responses 2 01 unprediktable world space

.
.
l z
.