0f0003 | maschinenkunst on Sat, 22 Apr 2006 05:17:02 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] \\ Re: Cititi textele lui "0f0003 | maschinenkunst" si cu alti ochi

>"Gabriel Baldovin" <gabal@email.ro>

si-ai bre +?

                             o                  o
                                                  <O
                   ()                             /|
                   /-         o                    \\
                  /\

                o                  o
                      o              <O  o
      ()                             /|    <O
      /-    ()   o                    \\   /|
     /\     /-         o                    \\
           /\

                  o                  o
                                       <O
        ()                             /|
        /-         o                    \\
       /\

                       o           o
                    o        o   o     o
              o           o      o     o <O  o
          ()        o   o          <O  o /|o   <O
    ()    /-    ()   o        o    /|    <O\ <O/|o
    /-   /()  (o/-         o        \\   /|  /| \\ <O
   /\     /-  /-\   (o   o                \\  \\   /|
         /\  /\     /-         o                    \\
                   /\    o
                      o            o     o
                o                  o       <O
            ()            o          <O    /|o
      ()    /-         o             /|     \\ <O
      /-   /\   (o                    \\       /|
     /\         /-         o                    \\
               /\

                           oo
                     oo          oo
                  oo       oo  oo    oo
            oo          oo o   oo o  oo<<O oo
        (()       oo ooo    o  o o<O oo//|o  <<O
  (()   //-   (() ooo    o ooo o //| oo<<O\<<O/|o
  //-  //() o(o/-  o  o ooo    o  \\\oo</| o/|<\\<<O
 //\    (/- //-\) o(o oooo  oo   <Oo o /<\\<o\\|o//|<O
  ()   //\)//\(/- //-()   o ooo  /|o <O</| <O/<O\<<\\|o
  /-  (/(/- (o/()//\o/-ooo      o \\o/|/|\\/|\/|O</| \\ <O
 /\   /-/\ //-\/-o(/-o o (o  oo  oo   \\o\o/\\ \\/|\\<O /|
     /\/\  /\-/o/-/\  (o /-o o   oo o   o<<O\\o \\\\ /|  \\
          (()  /\/\  o/o/o    o  o <<O  o//|o o <O  o \\
    (()   //-    () o/o    o   o o //| oo <O\<oO/|o   <O
    //-  //() o(o/-  o ()   o    o  \o\ o</| //|<O\ <O/|o
   //\    (/- ///()  (o/-oo    o  o<Oo   /<\\<O\/|o /| \\ <O
    ()    /\)//\ /-  /-\   (o   o  /|  <O /| <Oo \\ <\\   /|
    /-  (/\/- (o/\  /\o  o /-       \\o/|  \\/|\ <O /|     \\
   /\   /-/\ //-  (o /-  o/\    o       \\    \\ /|  \\
       /\    /\   /-/\       o            o     o \\
                 /\    o                  o       <O
                   ()            o          <O    /|o
             ()    /-         o             /|     \\ <O
             /-   /\   (o                    \\       /|
            /\         /-         o                    \\
                      /\

>Am observat

as part ov the debate on the evolution of applied industrial design
the shaker. the ice bucket and !!!!!ssssssszzzzz tongz were
displayed at the 242nd kabul triennale.

for the 1st time there appeared the means for blending
artistic freedom with ideaS destined to bond.
the terrorist with the infidel.

>ironia usor agresiva care prin,
>0f0003 | maschinenkunst o trimite catre mine.

De obicei ne credem mai importanti + inapoiati decit sintem intr-adevar.

Nu m-am referit la tine per se, dar la ideea ca romanii sint `inapoiati`
fata de [idealul] occident.

scuze - in america se munceste mai mult decit in .ro asa ca raspunsul meu la
emailul tau anterior "Ce fel de morala doreste Cristian Tudor Popescu?" o
sa mai dureze.

>Am observat ca replica la mesajul colegei Oana Ionita seamana izbitor cu
>replica pe care 0f0003 | maschinenkunst a dat-o mesajului meu "Ce fel de morala
>doreste Cristian Tudor Popescu?".

eu am observat ca raspunsul Oanei Ionita seamana un pic cu raspunsul altor fete.

Human perception = pattern recognition but ... since 80% comes from prior
perceptions
the possibility exists that one person's perception differs from another's
and that both
may in fact differ from objective `reality` and it is in fact the potential for
this difference that demonstrates their subjective quality which is
imperative for life.

A BEST does not exist. A MOST PLEASANT does.
this in fact undermines and legitimizes the `inapoiati` theory.
life/death dissolves all contradictions.

>El a luat o formulare, a scos-o din context si a
>pus-o intr-altul, criticand idei pe care eu nu le-am sustinut, iar textul lui
>general nu are legatura cu idea de baza a celui caruia ii raspunde. Adica, o
>cam ia
>pe aratura, cu alte cuvinte.
>

> Il cunosc pe cam de 1 an, cand, in urma unor mesaje postate pe alta lista

nettime-ro

6 luni

te-am intrebat de un html version of your web site

>am avut
>cu el o scurta corespondenta foarte amicala pe privat . Pe atunci el activa cu
>"Integr" sau ceva de genul asta, oricum stilul este greu de uitat.
> Ideile lui mi s-au parut ciudate si incoerente si am incetat sa-i mai raspund
>la
>mesaje in momentul in care mi-a spus ca a programat o pagina Google.

stii - poate ca stilul este greu de uitat  [mai auzi asta pe ici pe colo]
dar se pare ca ai uitat ca

pe Tue Oct 18 Gabriel Baldovin a scris:

 "Hai ca m-ai lasat mut!
  Am sa salvez mesajul asta.
  Trebuie sa fi scris si tu ceva ..
  send me.

  si, pt ca tot ai tu intrepatrunderi cu Google
  vreau sa te intreb ceva:
  cum faci sa iti vezi site-ul aici?
  Unde trebuie sa arunci cu linkurile?
  Cum se face, mai exact?"

>In acel moment
>am inteles ca omul fie minte fie are o problema mai complicata. Ca sa ajungi sa
>lucrezi pe ntru Google ca programator trebuie sa-ti dedici viata programarii
>fara
>sa mai ai timp pentru umanism.

nu stiu de ce dar vorbesti aiureli \ cai verzi pe pereti
... so - let me refresh your memory + clarify some thingz

Ar fi f.inapoiata treaba daca cineva s-ar lauda ca este angajat/a in
special pt. `biserica` moderna google.

Daca ma laud iti spun ca n-am lucrat in viata mea pt nimeni in afara de
citeva zile la practica,
si toate proiectele au fost realizate fara .gov funds

Ti-am spus ca am programat NATO.0+55 nu ca lucrez pt. occident.pulafashion
google

Am mai mentionat pe nettime-ro despre Balkan.OS
care este un multi-world operating system si care
in citeva aspecte ar fi in competitie cu `biserica` occidentala google.

allora - kindly adjust your memories

>Am prieteni buni care is programatori dar cu scuze
>pentru eventualii programatori de pe lista, ei nu mai pot sa faca si altceva.

Uita-te la NATO.0+55 sau alte chestii care le-am programat si o sa realizezi
ca progresul, ie. the division of labor este o iluzie si un regres total.

Ca mai toti romanii `inapoiati` am facut si fac orice
... c-asa m-o facut muma

>ei nu mai pot sa faca si altceva.

chestia despre care vorbesti nu este specifica programatorilor.
este rezultatul logic al `progresului` despre care vorbeai in emailul anterior:

"Nu vad mare diferenta spirituala intre taranul care munceste pe rupte
ca sa-si poata permite un trai mai bun si oraseanul occidental care face
acelasi lucru ca
sa aiba o masina ultimul racnet. Insa pentru faptul ca ultimul poate alege sa nu
ia masina, sa poate sa-si schimbe jobul, sau sa fie somer sau taran (in timp ce
primul nu poate face avcest lucru) asta inseamna ca are mai multe instrumente de
manipulare a realitatii. Deci e mai avansat"

I shall elucidate in my subsequent email - but briefly - it is the
large scale division of labor [ie. the dehumanization of labor]
which facilitates the `progress` you speak of, ie. oraseanul occidental [si
oriental]
este mai limitat decit taranul roman, ceea ce se poate observa in cursul
unei zile.

both communism and capitalism embraced it with similar aims
and eventually similarly disastrous results.

>Se vede ca 0f0003 | maschinenkunst are o formare umanista. Mi se pare
>improbabil sa le
>faca la acest nivel pe ambele.

Pai ...

http://www.google.com/search?q=%22Any+fool+can+program+and+most+do%22

Numai bine, Gigi

> Cred ca explicatia sta altundeva. Incoerenta (care pare) criptica a mesajelor
>sale
>are o alta explicatie, anume cea psihopatologica. Semnaturile sale deja
>celebre,
>printre care si aceasta:
>

> "-

                                             n      n

                             n      n
                                                  v3kt0r.r2!n - ztra!ng !n
2 dze z!ngular!t!

-

Netochka Nezvanova    - karesz!ng dze vektor!szd 4th d!menz!on.
f3.MASCHIN3NKUNST   desire free.
@www.eusocial.org
17.hzV.tRL.478