0f0003 | maschinenkunst on Sun, 30 Apr 2006 10:38:54 +0200 (CEST)

Re: \\ Re: Re: [Nettime-ro] Cititi textele lui "0f0003 | maschinenkunst" si cu alti ochi

Gabriel Baldovin

>   Fii putin atent:
>   in momkentul in care consideri ca taranul care munceste pe rupte in
>agricultura
>nu se deosebeste cu nimic de posesorul de Ferrari din clasa mijlocie/joasa
>   tu devii fatalist prin conceptia staticista asupra istoriei. Din asta se
>deduce
>ca nu exista evolutie de nici un fel si, prin urmare, nici schimbare.

faptul ca eu am _cumparat un ferrari nu inseamna ca sint mai avansat decit
un taran cu caruta.
in special cind in cazul ca taranul si-a construit caruta el insusi.
[precum bunica care face plovere pt. nepoti nu este mai inapoiata decit
angajatii de la adidas]

deasemenea prostii care angajeaza pe alti prosti ca sa-si realizeze visele -
sau in maj.++ cazurilor sa realizeze un profit.

>Asta decurge in pesimism.
>   Prin urmare cerinta ta ca eu sa ma destept este inutila din moment ce insasi
>schimbarea nu este posibila.

schimbarea este f.posibila + ubiquitous

>Apoi insasi scopul desteptaciunii (sachimbarea a
>ceva anume) ar fi inutil conform propriei tale conceptii fataliste.

o schimbare nu inseamna avans nici recurs.

tu [ca si multi romani] crezi ca schimbarea inseamna avans.

EVOLUTIE != AVANS

romanii nu au avansat nici regresat dupa comunism.
deasemenea si count-down`ul 2 pulafashion aderare.

din cel putin citeva puncte de vedere ceausescu a fost mai intelept decit
pulafashion neu+improved imbeciles
care n-au realizat cam nimic+nimic in afara de - am _cumparat pulafashion
cu banii de la `fier vechi`

the imbeciles didnt think about the `money` that went into the space
between the `fierul vechi`
much as the typical .ro interlop doesnt think about the space between the
people which valorizes people
beyond the flesh and bones.

inapoiati++

>Apoi insasi scopul desteptaciunii (sachimbarea a
>ceva anume) ar fi inutil conform propriei tale conceptii fataliste.

a te destepta inseamna sa realizezi cine esti _tu_

nu are nimic de a face cu avans + superioritate
unless you are m9ndfuked by reklamele superioare .ue

deci desteapta-te

___

                              ORDNUNG \+\ DISZIPLIN

                                      ||9||
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       ||
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.0f0003.com