0f0003 | maschinenkunst on Wed, 27 Sep 2006 18:03:40 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] \\ badajazaga

>From:   "Ovidiu Octav Florea" <ovocflorea@yahoo.com>

>Alora care utilizeaza  reteaua pentru a-si face publice tampeniile

eg. angajatii walmart si anunturile profesionale

>si disputele de
>tot soiul - alora care redescopera America...Va rugam, utilizati aceasta retea
>doar
>pentru informare

Ce erou esti bre. informare. informare. eficienta. eficienta.
Ia zi - noise is not information +? mizeria padurii nu este mai bogata
decit curatenia orasului +?

>...si dacs se poate facuta pe tonul cel mai neutru posibil...

>As fi vrut sa-ti raspund "prostituat
>este fiul lui ma-ta", dar imi dau seama ca nu ai nici o vina...

Vezi - deoarece eu nu sint la fel de ordonat ca tine
nu m-am gindit sa te bag in neutralitatea matii. Data viitoare ... cine stie.
progress is inevitable.

>  Ex: la ora cutare, pe date cutare, la ora cutare, X va invita sa....

dragi tovarasi si preteni

>, este vorba despre...

in.formatie

>Gata, ca ca inboxul meu nu va mai suporta!

Inbox-ul nu este al tau. Este al lui 'do you Yahoo!'

'sa ca silence. logic. security. prudence!
for capitalism is the logical continuation of comunism.

>  Mai jos am cateva randuri care se adreseaza condescentei intelectuale si
>celor
>care ii cad victima!!!
>

>  Draga cutezator, cugetator, ganditor si original (care esti?)
>
>  Din pacate, mi-am dat seama ca ma prostituez de acum 30 de ani (si nu am
>decat
>43)...

ocin priatna

>Am facut cu greu fata acestei realitati timp de 20 de ani, pana cand am
>inteles ca PROSTITUTIA nu este o crima...Nu este nici o rusine sa faci parte
>dintr-un sistem de care avem nevoie pentru a exista(!)...

Draga prostituat, nu este deloc o rusine sa faci parte dintr-un sistem,
dimpotriva.
Important este ca acel sistem sa fie sustinut de conectii si relatii
nerusinoase, eg.
exclusiv informative si neutre, precum majoritatea anunturilor profesionale
nettime-ro

> [...]

>  Raman cu adevarat in mina cei orbi si zurzi , care platesc din fiinta lor,
>sacrificandu-si luciditatea pe altarul ideilor sau al ridicolului! (viata nu
>si-au
>sacrificat-o fiindca de fapt sacrificiul a fost viata lor)...Si dupa cum
>spuneam,
>in acel moment (al iluminarii, al revelatiei) cand mi-am dat dat seama ca nu
>voi
>mai putea fi un razvratit de cea mai pura rasa (aveam 23 de ani), s-a risipit
>toata magia,...dar am continuat in ciuda evidentelor, sa ma mint, inca vreo 10

Ai obosit pt. ai gindit. pt. ca ai luptat. U radu je spas da.
but life is more than survival. try living. as water.

>  ...FRATE..., nu stiu daca vei obosi vreodata, dar pe bune ca emailul tau m-a
>obosit teribil...Adica esti OBOSITOR!!!...As fi vrut sa-ti raspund "prostituat
>este fiul lui ma-ta", dar imi dau seama ca nu ai nici o vina...Esti un
>"automincinos", sa-ti traduc ca te minti  singur!? ca nu esti lucid?! ca esti
>ridicol?! Ai sa-mi spui ca nu-i treaba mea...Si eu trebuie sa-ti raspund ca
>DA...fiindca tipi ca tine pacalesc (intentionat sau ne) copii care vor plati
>scump
>mai tarziu, aberatiile tale...PUP!

Un sistem gindit si inteles nu sustinute viata.

lucid - Truth lies in the unpronounceable

>0f0003 | maschinenkunst <n2o@ggttctttat.com> wrote:
>

>"Vreme Sorin"

>Draga prostituatule inconstient,
>
>daca era intilnire informala
>nu-i trebuia nume nici anunt

>1x sentiment
>

>\im.personal

beyond dze human imaginazie
\+\ dze pursuit ov dze inaudible

-

                              ORDNUNG \+\ DISZIPLIN

klosz handz - pe plan mondial

                                      ||9||
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       ||
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.tagueulebabacloanta.tm