Gabriel Baldovin on Mon, 9 Oct 2006 19:03:45 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] SV: Nettime-ro Digest, Vol 43, Issue 8

    E ok. dupa cum ti-am raspuns si pe privat,
  poti sa-l critici oricat pe gorzo,
  poti sa spui ca nu e genul tau. Nu suntrm in Evul mediu unde fiecare sa declare la unison valoarea.
  Da' e absurd sa-l criticam pt. indecenta si irosire de talent. Is destui care cu adevarat isi irosesc talentu'  (n-am o oglinda la indemana sa-ti arat [http://email.ro//fckeditor/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif] ).

  Dar Gorzo chiar trage!

  Nu  nu  cred  ca  numitul  joaca  barbut  pe  malul  Dimbovitei,am  vrut  sa  spun  altceva  printre  greselilii  da  gramatica.Sunt  convins  ca  Gorzo  lucreaza  foarte  din  greu,se  simte  in  lucrari  pasiunea  debordanta,  nelinistea  juvenila(in  sensul  bun),executia  proaspata,(nu  oboseli  de  pictura  cautata???)Alegerea  materialelor  netraditionale  dar  cu  motivatie....Nu  exagerez  cind  spun  ca  Gorzo  are  talent  si  sclipiri  de  revolutionar.Trebuia  sa  apara  un  artist  ca  el  ptr.  ca  lumea  artistilor  pretiosi  si  care  alcatuiesc  o  pseudo  asa  zis  cultura  la  romani  ma  face  sa  vomit.El  are  si  coerenta  si  ma  duce  cu  gindul  la  celebra  spusa  a  lui  Picasso  :Eu  nu  caut  eu  gasesc.....Este  si  la  moda  tipul  adica  trendy  si  daca  as  fi  Pegy  Gugenheim  as  propune  expozitia  lui  la  muzeul  Bilbao.De  fapt  ce  dracu  ma  apucase  sa  tot  critic  la  Gorzo?Da  am  cam  spus  ceva  prostii  si  incorect  gramati
 cal  pe  deasupra.Mai  bine  faceam  ca  voi  sa  ma  leg  de  probleme  majore  cum  ar  fi  indecenta  ?(e  de  neinteles  la  nivel  intelectual  ...ce
   su