Dragu David on Tue, 10 Oct 2006 10:03:31 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] pt maschinenkunst <n2o@ggttctttat.com>

Amice, Florea!

  de ce ai devenit asa tulburat? De ce nu consimti ca anumiti oameni mai au si simtul umorului, dar tu nu vezi decit UMORI in juru-ti?! E drept, ca o lista de discutii este libera si necenzurata, dar totusi...bunul simt ne obliga sa nu jignim, sa nu dam cu laturi, ci sa incercam cind putem un spirit pamfletar. In limitele bunei-conduite publice. De ce te asmute, oare, numitul 'maschinenkunst'? Eu cred ca pentru flerul lui, pentru simtul lui artistic...pentru ca el consimte de a fi altfel, incomod, piezis, dar nu mirlan...urmareste arhiva, si nu vei vedea atacuri grosolane si grotesti, cu umor...spirit anti-corporatist, anti-consumerism si altele...mai inventeaza si tu, si vor fi bune.

  Prin urmare, nimeni nu-ti interzice si nu te forteaza sa ramai pe o lista care-ti displace, care iti provoaca spume...cel mai intelept este sa te dez-abonezi, sa migrezi altundeva, pe alta lista, mai "serafica", mai "civilizata" - aici intotdeauna oamenii au fost "incandescenti" si, poate, mai putin politicosi, dar nu a fost plictiseala...pe nettime-ro. Sa fie...

  O saptamana cu soare!

  - d.d.

  ****************************************************************************************************
Ovidiu Octav Florea <ovocflorea@yahoo.com> wrote:
  Bai masinuta de tinichea...poluanta...apologet al vomelor de tot soiul pe o retea care este publica...si care nu ti-a facut nimic pt ca tu s-o obligi sa-ti suporte tampeniile...Bai fratele meu cu rulmenti si unsoare pe la "articulatiile neuronale"...bai omule....m-ai rupt!...Bai asculta aici ...M - A I R U P T!!!

Aia cu neo comunismul m-a dat gata!...Mai vita cine ti-a spus ca-s neo-comunist...mai fraiere cu claxon...nu sunt NEO ci sunt COMUNIST "de pure souche" fraiere cu cioc si par zburlit tuns in suvite si murdarit cu gel din facut din sperma de monkey...De ce basca mea, ma insulti cu conservanti...auzi NEO!...Nu frate, sunt cel mai comunist...copilul nelegitim a lui Che Guevara...cel putin asa-mi place mie sa cred, dar de fapt mama nu era decat femeie de trupa in armata aia de eliberare...

...Atat de comunist incat voi impartasi bucuria cu camarazii mei...aceea de a ne pisa pe tine...Sper ca stii sa "nagezi"...daca nu, bea toata balta...ca este hranitoare...mai o blenoragie ratacita, mai un mormoloc uretro-genital (proteine domnul meu), mai un bacil, mai un candida (s)...fara teama de sifilis, fiindca probabil la tine este deja in faza a 3a daca tinem cont de ce scoti din tine....Cam atat...IN REST, NIMIC; m-ai ghicit, m-ai demascat so,...VIVA STALIN SI CAMARAZII!

Uite si poezia pe care o astepti din draft-fundurile aparatului meu digestiv :
1, 2, 3.....1, 2, 3 sa ti-o dea in buci Andrei
Stalin,.....camarazii sai si ai mei
Pana ai sa strigi valei!...Si-nc-o data mai flacai....Hai, Hai

0f0003 | maschinenkunst wrote:

"Ovidiu Octav Florea" - vomitind another .ro demokratik fairy tale

> ASA DA SI CU LIMBUTA PUTIN...PE OUSOARE...ASA MERCI, MERCI!....SI NISTE
> LIMBUTE PRIN TURBINA DE CIOCOLATA CA SUNT CAM CONSTIPAT IN ULTIMA VREME SI
> MESAJELE TALE COLECTIVE AU AGRAVAT SITUATIA...AHHH MERSIC MERSIC...GATA
> ACUM...EXCELENT JOB! TE MAI CHEM EU CAND AM NEVOIE...OK...PA!...SAPTAMANA
> VIITOARE ESTI LIBER?!

gorzo \ artistule

fara indoiala, tu esti una dintre cele mai importante si
spectaculoase realizari din ultimii ani de prostitutie neo-comunista.

un epitaf (numai) pt tine = Veni. Vidi. Defecated on himself

despair not - all dreamz = realized with soiled wristz