nadia R. on Tue, 10 Oct 2006 13:52:56 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] apel la bunul simt

 Bai, (ca domnilor nu va pot spune) Florea si
machinenkunst,fac apel la bunul simt care sper ca v-a
mai ramas,e adevarat ca o lista de discutii este
libera, dar exista peste tot in lume reguli elementare
de conduita si de limbaj pe aceste forumuri. Daca voi
intre voi obisnuiti sa folositi acest limbaj trivial
de caruta cu coviltir e treaba voastra,n-am nimic
impotriva, dar de ce nu va scrieti mesaje pe adresele
personale si ne obligati pe toti membrii forumului sa
le primim in inbox in fiecare zi.
In mod normal ,pe un forum civilizat , moderatorul ar
trebui sa blocheze afisarea acestor mesaje cu limbaj
suburban.
Doamne Dumnezeule, cand te gandesti ca este o lista
unde pana nu demult se faceau anunturi culturale.Unde
am ajuns....

Si sa nu aud comentarii de genul ca "daca nu-i convine
cuiva sa se dezboneze". Nu, nu noi cei civilizati o sa
plecam ci voi cei fara bunul simt! rusine sa va fie!

Nadia Radulescu ,
artist plastic