Baba Popescu on Thu, 2 Nov 2006 15:08:09 +0100 (CET)

[Nettime-ro] interventie de calitate

August anul acesta viata culturala a Bucurestilor s-a imbogatit cu un nou spatiu artistic genuin :LOADING GALLERI spatiu underground situat pe strada Elie Radu nr. 1 ,cu vedere (ha ha) la controversiala cladire de trista amintire Casa poporului azi fericit ales Palatul Parlamentului,institutie stranie care azi adaposteste  atit de necesarul M.N.A.C.Personal cred ca insasi asociatia de idei dar si intimplarea fizica ca aceste doua spatii coexista in realitatea contemporana naste de fapt una din cele mai interesante situatii.Este o instalatie in sine.Desigur instalatorii nu au nici o vina ei doar urmind instinctul infailibil al situationistilor innascuti.(a nu se confunda cu arta situationista curent artistic)Datorita Nettime-ro am descoperit acest loc si desii este la inceput de drum ca manifestari facute public (dar cu profesionalism si traditie,multa munca underground) am fost mai mult decit tulburat atit eu cit si cercul meu de prieteni de energia si ineditul artei sau
 non artei pe care acest spatiu o propune.Spun non arta pentru ca ceea ce am vazut experimentat acolo nu se aliniaza trendului.Din cite am vazut au deja un nett- working cu artisti internationali din tara sau strainatate.In fine trebuie sa fim fericiti ca desii 16 ani de la revolutie lucrurile se dezvolta.Cine ar putea sa nu salute cu respect si bucurie acest fapt? Popescu autorul grafitti din 89-90 REVOLUTIA CONTINUUA ......O PULA ......si FABRICA DE MASE PLASTICE ....grafittii care au salvat la timpul lor institutul de arta plastica de distructia minerilor.....Dar cica era mai bine daca il distrugeau ........