vladimir bulat on Thu, 2 Nov 2006 20:39:28 +0100 (CET)

[Nettime-ro] CRONOGRAF 2007: preselection started

OWH TV Studio <owh_tvstudio@yahoo.com> wrote:
>Romanian
>  Stimati colegi,
>  OWH TV Studio are placerea sa anunte deschiderea preselectiei pentru cea
de a 6-a editie a Festivalului International de Film Documentar
?CRONOGRAF?, ce va avea loc la Chisinau, Republica Moldova in perioada 1-5
mai, 2007.
>  Alaturi de Sectiunea de Film Documentar, incepind cu aceasta editie, va
invitam sa participati cu filmele dumneavoastra si la Sectiunea cadRO,
dedicata filmelor despre romani si comunitatile de romani din intreaga
lume.
>  Pentru detalii privind Regulamentul Festivalului si Formularul de
inscriere va invitam sa consultati site-ul nostru www.owh.md (rubrica
CRONOGRAF).
>  Asteptam filmele dumneavoastra si formularele de inscriere pana la 1
februarie 2007.

>  Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati direct la:
>  Tel.: +373/22/23 27 71, tel./fax: +373/22/22 54 09.
>  E-mail: owh@owh.md, owh_tvstudio@yahoo.com
>Web: www.owh.md
>  Adresa: OWH TV Studio, str.Veronica Micle 10A, Chisinau, MD-2012,
Republica Moldova
>  Persoane de contact: Leontina Vatamanu, Victoria Coroban
>  Va rugam sa distribuiti aceste informatii persoanelor interesate!
>
>  Cu respect,
>  Virgiliu Margineanu, Director General OWH TV Studio
>
>  English
>  Dear colleagues,
>  OWH TV Studio is pleased to announce the opening of the 6th edition of
the International Documentary Film Festival ?CRONOGRAF?, that will be held
in Chishinau, Republic of Moldova, on the 1 - 5 of May, 2007.
>  Along with Documentary Film Section, beginning with this edition we
invite you to apply for cadRO Section, dedicated to documentaries, which
tackle issues related to the life of Romanians or Romanian communities from
all over the world.
Film Section and cadRO Section at www.owh.md (CRONOGRAF section).
>  We will be very glad to receive your submissions till February 1st,
2007.

>  For more information don?t hesitate to contact us primarily at:
>  OWH TV Studio, 10 Veronica Micle St., Chisinau, MD-2012, Republic of
Moldova
>  Contact persons: Leontina Vatamanu, Victoria Coroban
>  Tel.: + 373/22/23 27 71; Tel/ Fax: + 373/22/22 54 09
>  e-mail: owh@owh.md, owh_tvstudio@yahoo.com
>Web: www.owh.md
>
>  Please send this information to interested persons!
>
>  Best regards,
>  Virgiliu Margineanu, OWH TV Studio General Director
>

>OWH TV Studio
>
>10, Veronica Micle St.,
>Chisinau-2012, Republic of Moldova
>Phone: +373/22/232 771; Fax: +373/22/225 409
>E-mail: owh@owh.md; owh_tvstudio@yahoo.com
>Web: www.owh.md

>Talk is cheap. Use Yahoo! Messenger to make PC-to-Phone calls.  Great
rates starting at 1¢/min.

http://sentimente.ro
Peste 300.000 de utilizatori te asteapta.
Vino si tu!