artcontemporain on Thu, 30 Nov 2006 21:28:25 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] ecuatzia de gradul doi

Nu cred, asta e happening cu agregate stivuitoare industriale in format
teologic: Industrial performance cu substrat religios. Romani fara identitate.

Si cine, ma rog vorbeste despre arta ca nu te cunosc?  Am o expozitie deschisa
pe Bélanger, dute acolo sa faci critici, daca esti abilitat. Am dat si ciorba
populara. Nu?