info on Thu, 7 Dec 2006 06:38:43 +0100 (CET)

[Nettime-ro] invitatie finisaj cu lectura 13 dec 06 ora 19.30

HAG si Oana Lohan va invita miercuri, 13.12.2006, orele 19.30 la:

FINISAJ cu LECTURA "Tu es Belle!"

stiu ca vietile noastre inseamna povestile noastre de
dragoste.
stiu ca sintem ori prea indragostiti, ori deloc, ca
vrem sa fim iubiti, ca putem fi ingrozitor de viteji,
nebuni de legat, amuzant de lasi, isterici de-a
dreptul, ca totul se schimba, ramine la fel sau pur si
simplu nu exista.
construim harti afective, masuram, trasam, ne amagim
respectind regulile cartografiei!
uitam insa ca harta nu inseamna teritoriul, ca
teritoriul este mult prea vast si schimbator pentru a
putea fi cuprins datorita unei simple conventii.
si ma intreb ce se intimpla atunci cind nu mai facem
declaratii de dragoste.
cind ceea ce privim nu mai tine cont de ceea ce am
vazut, cind imaginile din trecut si cele din prezent
nu se mai suprapun.
cind uitam pur si simplu.
asa ca scriu si fac fotografii.
si prefer procesul-finalitatii, ca dorinta-placerii.
va invit la o coliziune intre ceea ce am vazut si ceea
ce vad, intre ceea ce am povestit si ceea ce
povestesc!

FINISSAGE avec LECTURE "Tu es Belle!"

je sais que nos vies sont nos histoires d’amour.
je sais que nous sommes ou trop amoureux ou pas du
tout, que nous desirons etre aimes, que nous pouvons
etre terriblement braves, fous a lier, drolement
laches, completement hysteriques, que tout change,
reste pareil ou tout simplement n’existe pas.
nous construisons des cartes affectives, nous
mesurons, tracons et nous nous racontons des histoires
tout en respectant les regles de la cartographie.
mais nous oublions que la carte n’est pas le
territoire, que le territoire est trop vaste et
changeant pour être cerne grace a une simple
convention.
et je me demande ce qu’il arrive quand nous arretons
de faire des declarations d’amour.
quand ce que nous regardons ne tient plus compte de ce
que nous avons vu, quand les images du passe et celles
du present ne se superposent plus.
quand nous oublions tout simplement.
et donc j’ecris et prends des photos.
et je prefere le processus à la finalite, comme le
desir au plaisir.
je vous invite a une collision entre ce que j’ai vu et
ce que je vois, entre ce que j’ai raconte et ce que je
raconte!

oana lohan

HAG - str. Maria Rosetti nr.53
persoana de contact: Marian Ivan