Baba Popescu on Mon, 11 Dec 2006 11:40:32 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] De citit articol se arta in 22

Tovarase sa traiti....In primul rind eu nu injur deci ma confunzi.In al doilea rind intrebarea cu cine m... mai e si astia suna cam ca pe timpuri....3)Fiecare e liber sa-si exprime opinii puncte de vedere etc. si mai ales ca nu foloseste limbaj trivial si nearticulat:genul:esti de c. etc.4)Chestia cu looserii e un concept dubios mai gindeste-te ...Acum daca vrei sa sti cine sunt ma prezint:Un iubitor de arta ,de polemici,deschis la discutii si caruia ii repugna orbirea prostia si manipularea grosolana.Faptul ca ai auzit de ceilalti doi nu te face mai deschis ..bag seama.Si apoi eu nu vad nici un scandal in a gindii si a vedea dincolo de aparente...Nici eu nu am auzit de tine dar asta nu imi da dreptul sa cred ca esti un looser sau sa te minimalizez:o chestiune de minimum moralia.Hai succese ca esti simpatic si sunt convins ca in forumul tau interior esti un om bun si tu.

Lucian Serbanescu <lucianseb@hotmail.com> wrote:  Am o nedumerire: HTF,ca alte cuvinte cine masa e Baba Popescu? si iarasi HTF
cine mai e si octavian partre?De Dan Perjovschi am auzit,de Kessler de
asemenea dar looserii astia care stau ascunsi sub pseudonime si injura si
care si-o freaca de placerea scandalului la umbra anonimatului...Jalnic !