artcontemporain on Sun, 17 Dec 2006 09:07:20 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Ion Grigorescu-Mircea Cantor la Studio Protokoll

E o intreaga intrebare.  Nu stiu, probabil ca sunt prins de artele tehnologice
si new media arts, m-am indepartat de prima dragoste : media traditionale (in
jargon american) sau artele majore/frumoase (un termen incorect in acceptiunea
frustratilor de americani)? ma refer la pictura murala, de sevalet, street live
painting etc.

SAU

Am intrat pe clisee de comunicare media nord americane si nu mai prind discursul
tau. Greseala mea.

F.