perjovschi dan on Wed, 20 Dec 2006 10:03:10 +0100 (CET)

[Nettime-ro] vadim in parlament

Mihai

  iti impartasesc indignarea. spectacolul din Parlamentul Romaniei inafara de vulgaritate si penibil a acaparat cu totul o discutie grea si necesara despre trecutul nostru recent care ne loveste din cind in cind in cap ca un bumerang. Din pacate Vadim Tudor a fost votat de un milion de romani si dupa cum ai vazut pe aceasta lista ar mai fi candidati care il cred cool. Scoaterea inafara legii i-ar crea o aura nemeritata.  Un OTV politic. Nicioadata n-a fost posibil sa i se ridice imunitatea parlamentara semn ca face parte dintr-o agenda mai larga. Populismul legionaroid fotbalistic verde si de dreapta si de stinga este probabil cel mai mare pericol la adresa Romaniei contemporane.
  Eu cred ca tu faci ceva impotriva acestei situatii de cite ori reusesti sa creezi, gazduiesti sau produci un spectacol de dans contemporan.

  Cosmin
  sint total de acord cu tine. de multe ori citind aceasta lista ma incearca o tristete nesfarsita. Imi dau seama ca nu e nimic de facut. Traim pe planete diferite si in timpi diferiti, ne despart cunostinte, practici si intelegeri opuse ale acelorasi lucruri, punctele comune sint vagi iar orgoliile cit casa.
  Mediocritatea este prea harnica.