tristan duchamp on Wed, 21 Feb 2007 16:13:09 +0100 (CET)

[Nettime-ro] (my) DACIA is crying!

Acum cateva zile
Dacia mea a inceput sa planga
nu stiam ce, de ce
si nu sa mai oprit
i-am facut si poza
sa documentez miracolul
irealul a rezistat preluri imaginii

P.S. ...foto a fost facuta pe 9 februarie 2007 si publicata pe 18 februarie 2007! deci nu am pretenti de monopol estetic, religios, postistoric sau de alta natura, iar cu toti stim ca Dacia poate face minuni oricum, dar vreau sa mentionez ca o Dacie simte tot! e suprasenzitiva cand vine vorba de regnul sau auto si mai mult chiar, din experimentele mele intamplatoare din saptaminile trecute, pot documenta ca poate intuii si viitorul uman imediat la care perticipa social si chiar estetic in societate noastra postinformatioanala after democracy!

P.S.2 Dacia in cauza nu e propietatea mea (eu nu a-mi permit una) E a vecinilor mei si a vecinilor vostri, acum si intodeauna!

foto o gasiti aici:
http://tristanduchamp.blogspot.com/

...dupa plans vine rasul de sine si poate rar si zenul, ...si Dacia stie!