Gabriel Baldovin on Sun, 18 Mar 2007 09:32:49 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Detalii despre proiect

   Salut.
   Dupa cum ti-am zis proiectul meu se bazeaza pe ultima mea lucrarea teoretica "Starpirea vampirilor: proiect pentru reforma sociala"
   {http://www.members.lycos.co.uk/gabald/acte/Starpirea_vampirilor.htm - http://www.members.lycos.co.uk/gabald/acte/Starpirea_vampirilor.htm}   lucrare considerata anarhista si utopica , cel putin dupa reactiile pe care le-a avut pana acum pe diferite forumuri pe acre am postat-o.
   Asadar in jurul acestui text vreau sa expun cateva lucrari de pictura facuta in ultimul an de genul acestora:
   {http://www.members.lycos.co.uk/gabald/expo/2006/Ultima_achizitie.jpg - http://www.members.lycos.co.uk/gabald/expo/2006/Ultima_achizitie.jpg}   {http://www.members.lycos.co.uk/gabald/expo/2006/capul_armatii.jpg - http://www.members.lycos.co.uk/gabald/expo/2006/capul_armatii.jpg}   {http://www.members.lycos.co.uk/gabald/expo/2006/Bushit.jpg - http://www.members.lycos.co.uk/gabald/expo/2006/Bushit.jpg}   As dori ca expozitia sa se numeasca   "Friza vampirilor"   si sa reia tema eroului/politicianului clasic postat apoteotic pe frontoanele templelor dar cu semnul schimbat. Politicianul si eroul modern nu mai sunt obiecte de veneratie ci obiecte de detestat si de scuipat. Le gasim nod in papura si tindem sa ne revoltam violent impotriva lor.
   Pentru a vedea majoritatea lucrarilor pictate de mine in ultimul an (unele dintre ele find doar intr-un anumit stadiu) da click pe urmatorul link:
   {http://www.members.lycos.co.uk/gabald/altele.htm - http://www.members.lycos.co.uk/gabald/altele.htm}
   Astept reactia ta.
   Bye!