open studio on Fri, 30 Mar 2007 14:20:47 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Reminder -invitatie eveniment in Loading_Open Lab

Adresa :
Str. Elie Radu nr. 1 , basement

sector 5 , Bucuresti , Ro

  ROCA

- dublu performance web cam stream in timpi reali in 2 locatii

Artisti :   Bogdan Pelmus ( Bucuresti , RO ) si Theo Pelmus ( Ottawa , CA )
Media : live web cam / duo performance
Locatii :  LOADING_OPEN LAB ( Bucuresti , Romania ) si La Petite Mort Gallery ( Ottawa , Canada )
Data : Sambata , 31 Martie 2007 , ora 21.30 ( ora Romaniei ) si 15.00 ( ora Canadei )

In 2006 ,LA PETITE MORT GALLERY a gazduit frenetic discutatul performance ROMANIAN WOUND - CANADIAN WOUND , in care Theopelmus a fost tatuat permanent cu cela 2 steaguri , romanesc si canadian . Nefiind unul care sa se fereasca de intepatorul subiect de (stra)mutare si apartinere , la inchiderea expozitiei EVOLVING IDENTITY din LA PETITE MORT GALLERY ( Ottawa , CA ) , va performa live via web impreuna cu fratele sau Bogdan Pelmus in LOADING_OPEN LAB ( Bucuresti , RO ) pe 31 martie .
* Dar fii atent : ora in Bucuresti , RO , va fi 9.30 pm ,iar in Ottawa , CA , va fi 3.00 pm ! Ai libera alegere de a vedea performanceul in LOADING_OPEN LAB sau in Ottawa , in LA PETITE MORT GALLERY !
Cei 2 vor merge pe o linie marcata facand tot posibilul sa nu se prabuseasca .
Tu esti acela care va decide daca privesti 2 oameni fata in fata sau unul singur in fata unei oglinzi !
" Fiind la fel , fiind in acelasi spatiu , fiind in acelasi timp , daca il intreb pe fratemiu' din Romania cat e ora , o sa mi se spuna ca este cu 7* ore inainte . Niciodata nu am inteles de ce trebuie sa fie ore diferite in  locuri diferite .Am crezut ca daca poti sa te vezi si sa vorbesti cu celalalt la un moment dat , timpul nu ar trebui sa fie afectat . Atat timp cat am ocazia de a vorbi cu el , m-as astepta ca ceasul  lui si al meu sa arate aceeasi ora .Sunt convins ca nu e o problema de timp ci mai degraba una de ceasuri stricate ."

http://loadinggallery.blogspot.com