Gabriel Baldovin on Sat, 21 Apr 2007 21:37:17 +0200 (CEST)

Re: Re: [Nettime-ro] vacaroiu presedinte

    Toate prostiile vin in primul rand de la Constitutie, apoi de la lipsa de educatie politica a romanilor...
    Fireste ca tarile cele mai democratice sunt in general Republici parlamentare. Poate ca este nevoie si de experienta politica a poporului pentru asta. Insa in acest moment in Romania se pare ca este nevoie de  Republica Prezidentiala.
    Nu sunt nici pe departe un fan Basescu, chiar il dispretuiesc, insa dispretul meu fata de parlamentari este mult mai mare. Apoi respectul pentru respectarea si reprezentarea omului de rand in structurile politice ale statului m-ar putea determina sa strig pro Basescu.
    C  e face parlamentul zilele acestea este strigator la cer. Cred ca trebuie sa iesim cu totii in strada sa aratam ca nu suntem fraierii lor. Insa poe termen lung nu va conta mai deloc un astfel de protest daca nu se iau masuri mai radicale. Totusi as iesi in strada numai pentru a le zdruncina ermetismul lor mafiot vopsit intr-unul elitist...
    Eu nu voi vota nici pe Becali si nici pe nimeni atata timp cat nu imi regasesc ideile mele politice in programul lor. Stiu ca sunt oarecum utopice in acest moment insa asat nu ma face sa cred mai putin in ele si sa le resping pe cele vehiculate astazi.
    {http://www.members.lycos.co.uk/gabald/acte/Starpirea_vampirilor.htm - http://www.members.lycos.co.uk/gabald/acte/Starpirea_vampirilor.htm}

   romania  este  o  tara  parlamentara  prin  decizia  curtii  constitutionale.
 Parlamentul  are  ultimul  cuvint  de  spus  in  orice  misca  in  Ro  .
 Basescu  poate  fi  reales  presedinte  si  dupa  aceea  i  se  poate  inscena  un
 alt  dosar  si  chiar  daca  Curtea  constitutionala  spune  ca  nu  a  incalcat
 constitutia,  totusi  parlamentul  poate  vota  ce  vrea  muschii  lui  in  mod
 legal  .
 Totodata  ,  chiar  daca  presedintele  propune  un  premier  ,  care  este  votat
 de  o  majoritate,  totusi  guvernul  poate  peste  citeva  zile  de  la  vot  sa
 fie  re structurat  ,  iar  presedintele  este  numai  de  decor.

 Singura  solutie  pentru  un  presedinte  din  Ro  este  sa  fie  pur  decorativ  si
 sa  isi  tina  gura  si  sa  faca  pact  cu  oligarhii  ,  daca  nu  vrea  sa  fie
 zburat  de  oamenii  oligarhilor  trimisi  in  parlament  .

 Astept  momentul  in  care  voi  putea  sa  ma  razbun  in  mod  elegant  pe
 actualii  parlamentari  ,  cu  un  vot  dat  lui  Gigi,  Gigi  Becali  :).
 Este  legal,  nu  ?  :)

 Dan  MASCA