Gabriel Baldovin on Mon, 18 Jun 2007 14:04:08 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] luati atitudine

 Stiu ca asta este reactia tipica a autoritatilor fata de manifestantii antiSummit si antipoliticieni in general. Democratia e o vorba in vant chiar si in tarile civilizate. Drepturile omului sunt un punct pe ordinea de zi de care cineva se poate ocupa daca are timp. Prioritatile sunt altele...
   Eu as lua atitudine da' nu vad ce as putea face... Eventual sa-mi manifest indignarea intr-o replica la acest articol.

   Germania:  ies  la  lumina  excesele  politiei  impotriva  manifestantilor  de
 la  G8

 Avocati  batuti,  jurnalisti  molestati,  demonstranti  detinuti  in  custi.
 La  Heiligendamm,  unde  a  avut  loc  Summit-ul  G8,  politia  a  ingradit  masiv
 drepturile  cetatenesti  fundamentale,  a  operat  cu  cifre  false,  a  lezat
 separatia  puterii  de  stat,  declara  Asociatia  Avocatilor  Republicani.
 Opozitia  si  societatea  civila  din  Germania  cer  o  dezbatere  in  Bundesta

 Cititi  tot  articolul  aici:
 http://www.hotnews.ro/articol_75889-Germania-ies-la-lumina-excesele-
 politiei-impotriva-manifestantilo r-de-la-G8.htm
 arhiva:  http://amsterdam.nettime.org/