purcarea liliana on Thu, 28 Jun 2007 10:41:44 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] reminder vernisaj exhibition | alexandru paul | astazi 28 iunie 19.30

a l e x a n d r u   p a u l
e x h i b i t i o n
www.alexandrupaul.com

v e r n i s a j   astazi 28 iunie ora 19.30
iunie-iulie 2007

h'art gallery
str. mihai eminescu nr. 105-107

sponsor Razvan Ciobanu

Alexandru Paul vaneaza intimitati. Sau mai precis le fotografiaza. Mi-a fost intodeauna clar ca unul din motivele principale pentru care facem fotografii e incercarea utopica de a surprinde momentul acela de caldura personala care ne scapa tot timpul. Prietena mea, atunci cind se simtea foarte bine, dorea sa faca o fotografie. Incerca sa arhiveze. Intimitatea vine tot timpul si cu o latura narcisica. Te simti bine si vrei ca prin fotografie lucrul acesta sa fie stiut si de ceilalti. Intimitate si narcisism, astea sunt subiectele zilei. Sandu merge cu proiectul de fata intitulat Exhibition pana la limita minimalismului fotografic: compune doar premisele fotografiei, restul se produce de la sine. E un experiment interesant care spune ceva despre felul cum viata imita arta sau despre modul cum autorul e prezent totusi prin simpla intentionalitate si prin insusi actul expunerii.
Dan Popescu

Liliana Popescu
liliana@hartgallery.ro
m. 0722 588 330