PAVILION [contemporary art & culture magazine] on Sun, 30 Sep 2007 12:24:42 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] inchiderea HT003

Din nefericire disparitia unei zone de arta contemporana naste o zona de nimicuri pe pinza sau sticla.
Parca ministrul Iorgulescu ne promisese invers. Si nu numai el.

Imi pare rau, Doru.

Razvan Ion