Daniel Gontz on Thu, 6 Dec 2007 18:29:03 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] achizitii de arta a MCC

Modul de exprimare vag si generalist pe care l-am criticat. Semnand ca
reprezentant al bienalei proiecteza stilul de discurs automat si asupra
organizatiei din care face parte. De aici si critica. Legat de invidie, sa
fim seriosi. Nu e vorba de nici o invidie. Nu am dorit niciodata sa fac
parte din bienala sau sa organizez una.

-----Original Message-----
From: nettime-ro-bounces@nettime.org [mailto:nettime-ro-bounces@nettime.org]
On Behalf Of PAVILION [contemporary art & culture magazine]
Sent: 06 December 2007 16:10
To: Romenian Nettime list
Subject: Re: [Nettime-ro] achizitii de arta a MCC

q.e.d.
va pasa mai mult de ceea ce fac altii si va pregatiti inainte de a
vedea ce se face sa distrugeti. ati demonstrat caracterul vostru cu
prisosinta. lasa pe altii sa faca, noi venim sa criticam. avem
expertiza sa o facem? nu, dar merita sa fim pina la capat tributari
unei metalitati retrograde si prieteniilor bazate pe conjuncturi.

apropo: nu este asa-zisa bienala. este inregistrata cu acest nume. asta
e. ghinion pentru invidiosi.

p.s. avusesem impresia ca ai o calitate intelectuala mai buna. invidia
este apanajul... ma rog, mai bine nu te definesc. am gresit in
aprecierea ta. promit sa nu o mai fac.