radulescu denise on Tue, 8 Jan 2008 15:03:04 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Declaratia lui Dan Perjovschi/ 2008 la CNDB

Declaratia lui Dan Perjovschi inainte de deschiderea expozitiei "La zid"

"Ca artist sint interesat sa ma asociez cu modele culturale deschise, iar ca

artist critic ma simt dator sa semnalizez ceea ce cred ca este esential

pentru scena culturala in care traiesc. Din acest motiv am facut la CNDB

singura mea interventie artistica intr-o institutie a statului roman.

Centrul National al Dansului este in opinia mea singurul model viabil de

institutie "nationala". Din pacate in Romania orice constructie culturala

sta sub semnul dezastrului. Nu conteaza cit de important este demersul si

cit de necesara platforma, ea poate fi dizlocata, deturnata sau pur si

simplu oprita din ratiunile administrative cele mai cetoase si mai timpite.

Am facut un desen pe zidul Centrului, ca sa complic cit mai mult

posibilitatea evacuarii lui."

Dan Perjovschi

ianuarie 2007

Va invitam joi, 10 ianuarie, orele 11.30 (CNDB, etaj 4), la o intilnire in

care veti putea afla mai multe detalii despre proiectele  Centrului National

al Dansului in 2008.

Participa:

Dan Perjovschi, artist

Vava Stefanescu si Mihai Mihalcea, directori Centrul National al Dansului

Dan Perjovschi este artist vizual. Traieste si lucreaza la Bucuresti.

Expozitii personale la MoMA New York, Tate Modern Londra, Ludwig Museum

Koln, Moderna Museet Stockholm, Vanabbemuseum Eindhoven, Kunsthalle Basel,

La Caixa Barcelona. Participari la bienalele de arta din Venetia, Moscova,

Istanbul, Sydney.

Denise Radulescu
____________ _________ _________ _____

Centrul National