nadia R. on Fri, 9 May 2008 08:27:52 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] ATELIER IN TRANZITIE

FELICITARI pentru proiect si realizare.
Bravo tuturor.
Ce frumos ar fi daca aceste lucruri s-ar intampla in
toate spatiile libere din centrul Bucurestiului
,lasate acum de izbeliste si care arata jalnic (cum ar
fi cele de pe Bdul Elisabeta si altele).

Am inteles ca ati discutat cu proprietarii si sunt
greu de convins ,(normal, ei au cumparat acele imobile
ca sa le demoleze si spera sa cada singure ca sa nu
mai plateasca si restaurarea lor) dar eu cred ca aici
ar trebui sa intervina primaria ,ca de-aia avem
primarie in oras,e vorba de aspectul centrului vechi
si proprietarii nu pot fi de capul lor.Sa le impuna
acestor proprietari sa amenajeze fatadele si spatiile
de la strada care tin de aspectul orasului,cu atat mai
mult cu cat ,iata, sunt oameni care pot face asta fara
sa ceara niciun ban public.
Nadia Radulescu