Vlad Nanca on Mon, 19 May 2008 21:34:19 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] comunicat

In atentia celor interesati.

Datorita unor divergente de opinie si probleme de ordin
tehnic, expozitia Vlad Nancă “Timpuri Noi” ce ar fi trebuit sa aiba loc la
Galeria Posibila (vernisaj 23 mai 2008) nu va mai avea loc. Doresc sa imi
exprim regretul pentru situatia creata si sa asigur pe toata lumea de
dificultatea deciziei de a renunta la proiect si de a amana prezentarea noilor
mele lucrari intr-un alt context, mai oportun. As dori sa imi cer scuze tuturor
celor ce le-am creat neplaceri, in special organizatorilor Noptii Albe a
Galeriilor.

Multumesc,
Vlad Nancă

http://vladnanca.blogspot.com/