Mirela Dauceanu on Mon, 9 Jun 2008 09:05:44 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] CVARTET PENTRU O LAVALIERA_UNAgaleria_10, 11 iunie 2008

CVARTET PENTRU O LAVALIERA
  - instalatie coregrafic-sonora -
  - compoziþie în timp real -

  10, 11, iunie la ora 20.00

  UNAgaleria, strada General Budiºteanu nr.10

  Concept  Vava Stefanescu
  Co autori Carmen Cotofana, Mihaela Dancs, Mihai Mihalcea (dansatori) si Julien Trambouze (artist sonor).
  Scenografie : Mihai Pãcurar

  Informatii suplimentare si rezervari: lavaliera@liternet.ro

  Sponsor : Razvan Penescu (pfa)
  Proiect realizat cu sprijinul Administratiei Fondului Cultural National

  -----------------------

  Cvartet pentru o lavalirerã ? este o instalaþie coregrafic ? sonorã ce pune în discuþie ideea claustrãrii, a lipsei de distanþã,  a relaþiei cu celãlalt, ideea ca sîntem ostaticii propriei noastre existenþe. Fiind o compoziþie în timp real singurul punct de referinþã ºi sprijin este situaþia vizibilã/audibilã, constantã timp de 60 de minute.
  Toate ideile - un fel de cuvinte cheie de la care se porneºte -  vin în conjuncþie  cu miºcarea sunetului, cu privirea publicului ºi astfel se nasc alte idei, foarte neaºteptate..
  Aleatoriul prezenþei condiþionate de un anume context, atenþia asupra ritualilor de percepþie, rãmîn pentru mine preocupãri continue dar ºi facinaþii ale acestui ?du-te vino? între ficþiune ºi realitate.
  Vava ªtefãnescu.- coregraf
  -------
  Nu ºtiu nici dacã sunt prima persoana fizica care investeste intr-un spectacol. Dar cred cã gesturile de acest gen nu lasã lumea la fel cum era înainte de ele. Cred cã aceste mici exemple produc, în timp, un declic important. Cred cã sunt mulþi oameni care îºi imagineazã cã nu au bani sã finanþeze un spectacol ºi care aleg sã îºi facã depozite bancare, sau oameni care ar accepta ideea de a finanþa, dar nu ºtiu cum sã o facã. Cred cã sunt oameni care nu mai ºtiu sã aleagã din mormanul de lucruri care sunt agresiv ºi nepotrivit promovate. Gesturile mele încearcã sã punã lucrurile la locul pe care eu îl cred cel mai potrivit. Încerc sã construiesc în jurul meu o normalitate în care sã mã simt bine ºi cred cã cei din jur vor aprecia dacã ceea ce fac eu li se potriveºte ºi lor.
  Razvan Penescu ? sponsor
  articole preluate din Ziua, Romania Libera, Dilema, Time Out, Financiarul
  http://agenda.liternet.ro/cronici/cvartetpentruolavaliera.html
  fotografii din repetitii :
  http://galerie.liternet.ro/view_album.php?set_albumName=cvartetpentruolavaliera