radulescu denise on Thu, 4 Sep 2008 15:08:49 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] "Anticorp" - Amprenta Vavei Stefanescu - deschide o noua stagiune la Centrul National al Dansului - Bucuresti

Anticorp - Amprenta Vavei Stefanescu - deschide o noua stagiune la Centrul
National al Dansului - Bucuresti

Centrul National al Dansului din Bucuresti deschide stagiunea prin
continuarea programului "Amprenta", program ce urmareste trasarea unor
repere artistice si favorizarea cunoasterii unor artisti, a preocuparilor si
universului lor creativ.

Intre 10 si 30 septembrie, programul Amprenta va fi realizat de Vava
Stefanescu, sub tema ANTICORP.

< M-am intrebat ce pot face pentru a rezista factorilor patologici care imi
imbolnavesc, imi afecteaza creatia, mintea si corpul. Imi vin doar idei de
tip < solutie - la - problema > ori de tip < bomba atomica >; idei ce sint
supuse imperativului <necesitatii> <salvarii> <recuperarii>
<imediatului/ urgentei> . Solutia pe care am gasit-o a fost sa adun mai multe
tipuri de anticorpi in jurul meu.

Cum reusesti sa rezisti azi ? Te mai deranjeaza ceva ? Te afecteaza ? Ce
faci pentru asta ?

Acestea sint intrebarile pe care le-am adresat invitatilor mei din Amprenta.
Un raspuns personal, al fiecaruia, il vom gasi in aceste zile de septembrie,
si

mi-as dori ca acesta sa fie doar inceputul.

Nu (mai) cred in revolutii, asa cum nu cred in arta militanta, sau
ideologii. Cred in schimb, cu un fel de optimism, ca noi putem stimula
producerea de ANTICORPI. Cred ca orice gest, orice actiune vizibila, a
oricaruia dintre noi conteaza si e important(a) pentru celalalt. Din crearea
de anticorpi ar trebui sa rezulte apa si energie!

Apa - care sa ne hraneasca pe toti, energie - ca sa mergem mai departe. >

Vava Stefanescu

Calendarul ANTICORP pe scena si in spatiul CNDB, in perioada 10 - 30
septembrie cuprinde:

10 -30 septembrie, Mediateca CNDB, orele 16.00 - 22.00

La Vava in sufragerie - instalatie autoportret

Expozitii de sculptura: Elena Lot Vlad, Aurel Vlad

Performance: Denise Radulescu, Iulia Popovici

Happening sonor: Julien Trambouze

Intilniri cu publicul, artisti invitati si Vava Stefanescu

Seri de film - cu Ana Catalina Gubandru

Spectacole

12, 13, 20 si 21 septembrie, Sala Ronda, ora 20.00

*        Julieta de Visky Andras

Regia : Mihai Manutiu, coregrafie si interpretare : Vava Stefanescu

27 septembrie, Sala Ronda, ora 20.00

*        You come to see the show and you'll get an extra burger!

Concept, text si coregrafie : Mihai Mihalcea & Solitude Project

Lansare film:

25 septembrie, Sala Ronda, ora 19.00

Cvartet pentru lavaliera - varianta cinematografica

Regia : Anca Damian

Interventii in spatiul public

19 septembrie, fintina din fata Universitatii de Arhitectura "Ion Mincu",
ora 18.00

*        Peisaj cu habitus national - interventie pe fundal gri

Interventie Mihai Mihalcea si invitatii

29 septembrie, esplanada Teatrului National, ora 19.00

*        Tara mea cu Feti - Frumosi - Interventie publica in viitorul recent

Interventie Mihaela Michailov

Calendarul detaliat al evenimentelor "Anticorp": www.cndb.ro

Parteneri media: B-24, suplimentul de cultura, liternet, infoarte,
feeder.ro, port.ro, alternativ

Sponsor: VinoVero

____________ _________ _________ _________ ___
Proiectul curatorial "Amprenta" presupune acordarea unui mandat curatorial
unui numar de sase coregrafi independenti, invitati sa conceapa si sa
organizeze cite trei saptamini din stagiunea de spectacole a CNDB.
Implicarea coregrafilor independenti in programul CNDB este poate
echivalentul "artistilor asociati", sistem practicat in multe institutii de
dans din Europa, care raspunde unei nevoi de descentralizare a viziunii si
diversificare a continutului curatorial, in conditiile in care identitatea
CNDB s-a caracterizat, programatic si de la bun inceput, tocmai prin accesul
liber al tuturor artistilor, diversitatea estetica si pluralismul
discursurilor artistice.

Artistii invitati sint coregrafi consacrati despre care publicul are inca o
imagine fragmentara sau poate incompleta. Prin punerea intr-un context
unitar si adecvat, "Amprenta" participa la crearea unor repere culturale.

CNDB
locatie: TNB, B-dul Nicolae Balcescu 2
etaj 3/4, sector 1, Bucuresti, (acces spre Laptaria Enache)
tel: + 40 (21) 318 86 76
office@cndb. ro
http://www.cndb. ro <http://www.cndb. ro/>
rezervari bilete: