Horea Avram on Mon, 3 Nov 2008 07:19:47 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] sa nu ocolim subiectul

Intr-adevar, ICR e una dintre foarte putinele institutii care face ca arta
contemporana romaneasca sa fie vizibila afara.

Dar se pare ca pe Tariceanu tot ce nu are ghidon il depaseste, deci nu face
doi lei.

Daca a vazut primul motociclist al tarii ca, in fond, o expozitie are numai
un cal putere, si ala roz, ce s-a gandit : ia sa le taie el banii.