| f | | | | 3 on Mon, 24 Nov 2008 19:38:35 +0100 (CET)

[Nettime-ro] \\ national si supra-national

 > FRATILOR ,
 > DACA TOT TRIMITE-TI ANUNTURI SI SUNTE-TI DE ORIGINE ROMANA  VA
RUGAM SA
SI
 > TRADUCETI  TEXTUL

 >NU VIN DIN
 > ALTA PARTE SA VADA TRUDA NOASTRA.

 >NUMAI
 > IN ENGLEZA . FITI SI VOI NATIONALISTI ASA
 >DIN MANDRIE DIN OREGOLIU DIN
 >CONTRACRIZEIGLOBALIZATE

AI DREPTATE, SI CHIAR MARE, FRATE, DAR DEOCAMDATA,
IN CAZUL MEU, NU GINDESC SUBIECTELE RESPECTIVE IN ROMANESTE,
ASA CA DACA TRADUC TEXTUL O SA M-APUCE SI ANUL NOU
SI CITEVA MIGRENE -- INTRE TIMP, SCUZE, FA SI TU CUM POTI.

 >, PUTIN EFORT MAI MULTA APRECIERE VA FI DIN PARTEA
NOASTRA A GENERATIEI CARE AM INVATAT FRANCEZA  ASA CA SA NU CREDE-TI
CA NU
 > SUNTEM BILINGVI -. NU SUNTEM OBLIGA-TI SA STIM TOTI ENGLEZA, MIE IMI
VINE
 > SA VOMIT DE LIMBA AIA POCITA A LUI ANGLITERA

DEPINDE DE ACCENT.
SI-N FRANCEZA SI-N ENGLEZA SI-N NIE MEHR DEUTSCH
I PA RUSKII  SI PI ROMANIESTE

 >. VA RECEPTAM ,DA NU STAU CU
 > DICTIONARUL, LANGA MINE . HAI CHIAR ASA .

MA DA' KBD'UL ESTE PE LINGA TINE +?
SAU BATI LA EL CU CIOCANUL +?

 >HAI CHIAR ASA .

 >HAI CHIAR ASA .

 >HAI CHIAR ASA .

 >HAI CHIAR ASA .

 >HAI CHIAR ASA .

 >HAI CHIAR ASA .

 >MA SUFOCA
 >ANUNTURILE ASTEA

NEMA PREDAJE BRAT MOI!!!!
SLOBODA ILI SMRT!!!!
HAJDE!!!!!

=)

 >. NU SUNTE-TI VOI MAI SUPERIORI .

HEI - UN GINDITOR

BRAVO

 >TRAITI AICI IN
 > ROMANIA

"ROMANIA, IZVORUL NEGINDITORILOR" +??

SAU CUM A SPUS
UN ALT ARTIST OFTIND DIN SUFLET, GINGAS, CU PRETENTII PRU:FOASE:
SI INCHINUNDU-SE LA OCCIDENT DE 19000RPM:

"DA CE FRUMOS ESTE SA PRIVISTI TRECATORII ALTOR POPOARE!!!!!!!!"

http://www.0f0003.com/data/izvorul.minunilor/004leica/272.jpg
http://www.0f0003.com/data/izvorul.minunilor/004leica/267.jpg

 >ATUNCI SA FACA EFORT SA INTELEAGA
ROMANA