| f | | | | 3 on Wed, 7 Jan 2009 14:11:54 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] \\ re: zimzum ... zig heil israel

From:   	"Olga Stefan" <olga_stefan@hotmail.com>

> Esti rasist si idiot, ca toti rasistii de altfel.
> Dar aere de liberal iti dai...

Ai inteles ce-am scris +?

Nu cred ca ai inteles. Dar, in eventualitate  ca ai inteles,
I wish you and the neo-nazi ultra-racist zionists a life as miserable
as the one the
neo-nazi Zionists are inflicting on the palestinians for 60 years.

> Daca tot vrei sa dai din gura, mai bine iti vorbesti intr-un tape
> recorder ca sa nu trebuiasca sa avem de-a face noi cu tine.

Cine sint 'NOI' +?

"Daca tot vrei sa dai din gura" vorbeste pt. tine si lasa delicatele
cirje 'NOI'

> Ori orice alt om de pe umea asta, ca saracii oameni nu merita
> prezenta ta.

Cine esti TU 'saracii oameni' - another Zionist with a monopoly on
God and Law +?

In eventualitate ca te crezi asa ceva, I wish you and the neo-nazi
zionists a life
as miserable as the one the Zionists are inflicting on the palestinians.