Claudiu Cobilanschi on Fri, 13 Feb 2009 09:25:06 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Expozitia de arta "AM HRANIT URSI" la NoulParadisGaraj

(text cu imagini aici <http://aerobix.blogspot.com> )

Expozitia de arta
AM HRANIT URSI

 Vineri 13 Februarie, ora 19.00, la NoulParadisGaraj

Deschiderea simezelor NouluiParadisGaraj
Recital de muzica folk trupa Kill my Entuziasm
Recital de poezie din volumul "Vata de sticla"
Ceremonia de decernare a medaliilor pentru "Cel mai bun Artist din 2008"
oferite de Clubul Afaceristilor Romani

Avem o veste buna si una mai putin buna.
De cand am deschis spatiul expozitional din Garaj am avut un imens succes.
Am avut multe propuneri si ne-am bucurat ca a fost bine primita initiativa
noastra. Tot timpul ne-am gandit ca sa expui in Garaj ar fi asa - precum un
fel de zbor deasupra monotoniei. Nonconformismul a jucat si el un rol
preponderent in toate evenimentele organizate in acest spatiu putin
obisnuit. Am avut un public exceptional si presa a fost de fiecare data
alaturi de noi. Era un spatiu non-profit, dar, din pacate, conditiile nu
erau cele mai fericite, oricat de mult ne-am straduit noi sa le asiguram.

Am refuzat mult timp sa il abandonam. Din cauza increderii noastre in
valorile underground-ului am refuzat multe propuneri si oferte tentante. Nu
am vrut sa renuntam la singurul spatiu alternativ din tara. Din pacate, cu
timpul am fost obligati sa facem din ce in ce mai multe compromisuri. Si, in
cele din urma, ni s-a facut o propunere la care nu am mai putut rezista.
(...)

RESTUL COMUNICATULUI <http://aerobix.blogspot.com>