bucharest czech centres on Fri, 22 May 2009 12:39:59 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] un nou film dedicat Birmaniei

In cadrul editiei de anul acesta a festivalului de film documentar dedicat drepturilor omului, One World Romania, am avut o zi despre Birmaniei. Un film, doua expozitii foto si doi invitati care au povestit un pic mai mult despre situatia din acea tara.
Luni, la Documentary Mondays va invitam la un alt film despre Birmania. De data asta un proces istoric, ce a setat un precedent.
Si asa cum v-am obisnuit, un Pilsner Urquell rece.

Total Denial / 25 mai / 20h00 / Centrul Ceh

Pentru mai multe detalii intrati pe blog-ul nostru www.czech-it.ro sau contactati-ma
cu drag,
ana alexandra blidaru