galeria 26 on Wed, 31 Mar 2010 20:32:41 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Dan-Raul Pintea la Galeria 26

*
*

*Ga**leria de artÄ contemporanÄ  âGaleria 26â prezintÄ expozitia âNEWâ a
artistului sibian Dan-Raul Pintea. ***

* *

*30 martie â 30 mai 2010 ***

*Deschiderea expoziÅiei este MarÅi 30 martie 2010, ora 19.00***

*BucureÅti , str. Dr. Staicovici, nr. 26*

âCu toÈii ne-am descris Ãn oracole sau am rÄspuns la ÃntrebÄrile  despre ce
vrem sa ne facem cÃnd vom fi mari. Eu nu Åtiam ce o sÄ fac. Åi acum se
ÃntÃmpla acelaÅi lucru dacÄ mÄ Ãntrebi. Pentru cÄ nu existÄ ce vreau eu sÄ
fac. E un drum independent de celelalte meserii, o cale nebÄtÄtoritÄ pe care
o parcurg cu o incomensurabilÄ plÄcere Åi al cÄrui efect Ãl exprim Ãn
lucrÄrile mele. Poate cÄ de asta  mÄ aflu Ãn postura artistului,o posturÄ
fluctuantÄ care Ãmi permite sa mÄ mulez pe cÄrÄrile sinuoase ale noului.â
D.R. Pintea

[image:
http://1.bp.blogspot.com/_TKKesSyra_8/S6tB241on5I/AAAAAAAAACU/_1WVLLjZnBc/s400/Graphic300.JPG]

--