Ist.Art Ateliere de creatie si istoria artei on Mon, 17 May 2010 16:19:54 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Ateliere de creatie si istoria artei - Imperiul Roman

Buna ziua,

As vrea sa va rog, daca spatiul de pe site-ul dvs. va permite sau daca aveti
alte mijloace de informare (liste, newsletter, grupuri de discutii), sa
transmiteti un scurt material despre un proiect de la Facultatea de Istoria
si Teoria Artei, Universitatea Bucuresti. Mi-ar placea sa cred ca pot
schimba ceva in ceea ce priveste timpul liber al copiilor (ca alternativa la
calculator, televizor si alte jocuri electronice) si sa incurajez o
deschidere mai mare spre arta.

Va multumesc pentru sprijin,

Oana