PAVILION [journal for politics and culture] on Fri, 16 Jul 2010 16:04:00 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] de ras AFCN

prapaditi-va de ras. pe facebook:

Banipentruarte Talks AFCN a raspuns la scrisoarea deschisa lansata de cei de la Pavilion crezand ca ea este un articol scris de Mihai Restea, care de fapt era fotograful care a realizat poza ministrului inclusa in articol...genial :)) http://www.afcn.ro/uploads/drept%20la%20replica%20articol%20COTIDIANUL%20editia%20din%202%20iulie%202010.pdf

Scrisoare deschisă, către Ministrul Culturii şi Patrimoniului Naţional, Kelemen Hunor
www.cotidianul.ro
Cotidianul.ro - Stiri de ultima ora, Online, Video, Mobil, Politica, Internationale, Sanatate, Actualitate, Celebritati, Vedete, Arte, Justitie, Ultima Ora, Documentar
8 minutes ago · Comment · Unlike · Share
You and Eugen Radescu like this.

Banipentruarte Talks nu trageti in fotograf! :D
8 minutes ago · Like

Eugen Radescu superspecializatul director al AFCN, care-si ataseaza si cv-ul sa avem noi muritorii o idee cat mai concisa asupra calitatilor sale lumesti de a conduce institutia, gafeaza la fiecare propozitie din acel drept la replica + copy/paste de pe siteul AFCN
4 minutes ago · Like

Banipentruarte Talks eu ma prapadesc inca de ras ca el a confundat fotograful cu autorul, nu imi vine sa cred :))
4 minutes ago · Unlike ·  2 people

Razvan Ion ca sa vezi... ia luat jesus mintile :))) uite alta si mai tare: corala pastorala a primit bani prin concurs 2010 pentru un cotract facut cu afcn in 2009 ... what????????? cata competenta... nici nu e posibil si nici nu exista asa ceva...
2 minutes ago · Like ·

Ana-Maria Radu absolut fantastic :))
about a minute ago · Like

Razvan Ion aaa... am uitat... stiti ca andreea grecu este in proces cu MCPN... speram sa avem solutia in septembrie... probabil instanta va trebui sa decida repunerea in functie... atunci sa vezi rasul cui va fi???
about a minute ago · Like ·

Silvia Cazacu oricum, ar fi foarte simpatic dl. Petcu (daca n-ar fi director!)
zi-ne, domnu' Petcuuuuu!
3 seconds ago · Like