Olimpia-Hinamatsuri Barbu on Tue, 31 Aug 2010 19:20:20 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] concurs - ultima zi

Buna ziua,
azi este ultima zi cand ma puteti vota! Particip la un concurs la care sansele
de reusita depind in mare masura de votul vostru!

Marele premiu al concursului este de 2000 euro, care va fi castigat de cea mai
buna lucrare, conform juriului si a publicului de pe site.
Am propus si eu un design de can pentru Grolsch. Are deja un punctaj foarte bun.
Poate lucrarea mea "for us2" va fi pe cutiile de Grolsch din Romania!!???
Daca aveti cateva minute la dispozitie, sunt numai cativa pasi de urmat:
1. sa va faceti un cont de utilizator pe site-ul
http://www.experimentalist.ro/myaccount/register
(adresa de email trebuie sa fie cea corecta; telefonul nu conteaza, insa trebuie
sa nu lasati spatiu liber)
2. sa confirmati inregistrarea prin accesarea adresei voastre de e-mail
3. sa votati lucrarea mea "for us2", intrind pe contul creat (vezi punctul 1)
La nota finala conteaza VOTUL VOSTRU! (40%)
Va multumesc anticipat,
Olimpia Barbu