BALKO JUDIT on Wed, 8 Sep 2010 08:32:19 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] vernisaj

Edge Bistro & Galeria Edge
Se deschid vineri 10 septembrie 2010 ora 19.00
cu

TRASEU INTERIOR
expozitie de arta contemporana
JUDIT BALKO & MIHAI BALKO

In traseul meu exterior , din tot ce vad, obiecte, forme, bucati
de cladiri, tubulaturi, o parte se transforma interior in forme
organice in miscare. Mihai Balko
Din traseul meu exterior masa, scaunele, baia, fereastra se transforma interior in semne de aducere-aminte. Judit Balko

Perioada expozitiei
10 septembrie-10 octombrie 2010
Vernisaj vineri 10 septembrie 2010 ora 19.00
Program
Luni-duminica 8.30-24.30
Adresa Str. C.A. Rosetti, nr.10 (intersectie cu Str. Boteanu)

Galeria Edge este un spatiu alternativ de expunere al artei contemporane.
Coordonatori Judit & Mihai Balko