Senzational In arta on Fri, 29 Oct 2010 18:38:51 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Re : Pretentiile lui .................Perjovschi Dan

________________________________

SENZATIONAL.................      Marea tristete a lui Perjovschi vine, bag de
seama de pe urma luarii atelierului cum ne spune chiar el, si regretele pe care
le are pt oamenii in care a avut incredere, totodata institutii...

________________________________

           Aminteste scriind de tot felul de cuvinte cum ar fii : comunisti ,
UNA, Ministerul Educatiei, MNAC, rector ; Viena, Venetia,....are un discurs de
plangacios impotent cu care ne-am obisnuit de ani de zile, Perjovschi
constuindu-si si cariera artistica pe temelia asta de asuprit din toate
directiile; de victima a fostului regim, al actualului regim, al mediului
artistic din Romania, in general al oamenilor care il critica sau nu il plac ca
om sau ca artist,  postandu-se peste tot victimizat, o idee impartasita de multi
sau mai bine zis de toti.

Acest caricaturist, acest  Don Quixote al artei romanesti ar fii bine sa
inteleaga ca daca la straini merge sau mergea cu para, cu victimizarea care era
la moda imediat  dupa revolutie prin vest, aici la noi nu punem botul, (asta ca
sa folosesc sintagma lui) cel putin nu toti.

          Poate multi dintre voi stiti si ati vazut cladirea despre care
vorbeste Perjovschi , dar pentru ceilalti care nu stiu ,va spun eu ca e o
caldire in paragina, o cladire care la un moment dat avea bulina rosie si  care
arata jalnic atat in exterior cat si in interior are niste spatii insalubre,
ziduri crapate cu o sansa reala de surpare.

 Daca tu te lauzi ca ai stat 20 de ani si n-ai facut nimic , tu si ceilalti
artisti sa puneti bani sa o reparati ,  sa tencuiti, sa consolidati cladirea
respectiva , partial sau integral din banii vostrii (ca daca va ducea capul
primeati bani de la primarie sau de la Ministerul Culturii), si va placut sa
traiti ca si gandacii pt. ca nu era proprietatea voastra si va placut chiria aia
modica ajutand la degradarea ei rusine sa-ti fie tie caricaturist periculos si
infractor.

Cladirea respectiva din cate stiu apartine UNA  (Universitatea Nationala de Arta
din Bucuresti), foarte bine ca va dat afara , sper ca pe toti , ca mai sunt
cativa gandaci greu de exterminat pe acolo...., trebuie consolidata de la 0 ,
adica santier ca altfel daca o zugravesti , nu rezolvi nimic , si apoi utilizata
de  UNA in scopurile pe care cred ei ca ar trebui sa o utilizeze, mi se pare
foarte firesc.

        Eu zic sa faca demersuri sa recupereze si alte spatii si sa le utilizeze
, cum ar fi fosta cantina a caminului UNA care sa transformat in bar si casa
nunti si de petreceri , ar mai fii caladirea Muzeul Kalinderu, trebuiesc
recuperate si puse la dispozitia Universitatii dar asta e o alta discutie...

          Asa ca ar fi bine sa taci Dan"e, sa nu te mai plangi atat, sa iti iei
cu demnitate un spatiu in chirie, ca e f. ieftin acum ...si sa iti vezi in
continuare de viata.

       Iar daca te lauzi ca ai o arhiva CAA Arhiva de Arta Contemporana cum ai
denumit-o tu , doneaz-o unui muzeu, doneaz-o UNA, la biblioteca UAP,daca te
gandesti la binele studentilor , daca ai documente carti si albume care sunt
unice si pe care vrei sa le inpartasesti studentilor doneaz-o bineinteles
 legal, adauga clauze la contract, cine te opreste? sau cunoasterea asta ar
trebuii sa vina doar prin tine.........

Poate intr-o alta postare voi vorbii si  despre "inconstientul
infractor" : Perjovschi Dan......ma mai gandesc.  : ))))

remarci, critici, idei scrise mai bune     : ))))

Today's Topics:

  1. UNA m-a dat afara ca sa expuna in atelierul meu (perjovschi dan)
  2. Fwd: Graduate Program in Curatorial Practice at California
      College of the Arts (stefan rusu)
  3. Invitatie / Megh?v?_MEME @ MAGMA_nov. 2 (baji vetro)

Message: 1