Horea Avram on Sat, 30 Oct 2010 23:25:39 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] UNA m-a dat afara ca sa expuna in atelierul meu

Draga Dan,

Imi pare rau sa aud ca atelierul nu mai exista.

A fost un loc in care s-au intamplat multe lucruri bune si in care ati
adunat de-a lungul anilor multa lume importanta din Ro si din afara.

Pacat…

Horea