andreiana mihail on Thu, 25 Oct 2012 15:06:04 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] ALPHA CENTAURI- I AM EARTH - Pavel Braila la Galeria Andreiana Mihail, vineri 26 octombrie

Galeria Andreiana Mihail va invita vineri, 26 octombrie 2012, ora 19.00, la vernisajul expozitiei "ALPHA CENTAURI â I Am Earth" a artistului Pavel Braila.

ÂÂConstelatiile pe care le cunoastem provin din antichitate â de la greci, romani sau arabi. Anume acestia au decis pentru prima data sa formeze combinatii de stele asociate cu zei, fiinte Åi obiecte apropiate lor, contemporane realitatilor de atunci. Odata ce se lasa noaptea, iar stelele apar pe cer, o sa va povestesc istoria mea, exact cum vreau eu, mai departe de realitate dar mai aproape de un alt adevarÂÂ Pavel Braila
Galeria Andreiana Mihail
Strada Vasile Alecsandri 16, Muzeul Storck
Bucuresti
www.andreianamihail.com
info@andreianamihail.com
0722 650 221